Dużo klientów, często nie ma miejsca przy stolikach, a kawa na wynos kosztuje dodatkowe 5 zł za sam kubeczek. Kawa niezbyt smaczna, powiedziałabym że słaba, spodziewałam się czegoś więcej. A obsługa na pytanie co to jest kawa espresso mocha odpowiedziała "To taka w małej filiżance" i wszystko jasne! :) Wiedza personelu pozostawia wiele do życzenia. Nie polecam nikomu.
Z konkretnym pytaniem " Jak zmienić mixa na simplusa?" dostałam odpowiedź. Pracownik upewnił się, że informacja trafiła i jest przydatna, upewnił się, że mogę już przejść na Simplusa, nie podał jednak ceny smsa który umożliwi zmianę. Miła obsługa i jestem pewna, że jakbym zapytała to by odpowiedział.
Punkt Obsługi Klienta Plus GSM, przyszłam z problemem dotyczącym Mix'a ( Jak przejść na Simplusa?), z zamiarem uzyskania informacji, która mi pomoże. Info źle udzielone- nie upewniono się, że będzie dla mnie przydatne ( czy już mogę przejść), a Panie sprzedające były zbyt zajęte rozmową ze sobą na tematy prywatne. Nie zatroszczono się o klienta - nie sprawdzono go w bazie. W innym puncie już uzyskałam potrzebne info.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.