Tą kawiarnię zauważyłam parę miesięcy temu jak zaczęłam studiować w pobliżu. Przy okazji gdy nie miałyśmy z koleżanką pomysłu gdzie się spotkać i spokojnie porozmawiać postanowiłyśmy się spotkać właśnie tam. La Crema Cafe, sama już nazwa nastraja na włoski styl. Weszłyśmy i pierwsze co nas zdumiało to przyjemny, spokojny ale i klasyczny, stylowy wystruj, przyjemny zapach świeżo parzonej kawy. Lokal przytulny również pod względem wielkości, przypomina ładnie urządzone mieszkanko, na przodzie zaraz przy witrynie znajdziemy wysoki , wąski blat przy którym można usiąść na wysokich barowych stołkach, również zaraz przy wejściu znajdziemy aktualną prasę wszelkiego typu, dalej na lekkim podeście ustawioncyh jest parę dwuosobowych stolików, na tyłach lokalu baardzo wygodne kanapy. Cały lokalik jest w tonacjach szarości, bieli i głębokiego brązu (Vintage). Menu znajduje się tablicach kredowych na tylnej ścianie baru, bogate, dużo przeróżnych pozycji kaw czarnych, białych, smakowych, na ciepło i zimno. W przeszklonej "witrynie-lodówce" kuszą swoim wyglądem ciastka, galaretki i inne pyszności. Obsługa niezwykle miła, spotkałam się z uśmiechem, stonowanym głosem i ciekawymi sugestiami co do wyboru kawki czy deseru. Piłam wtedy Cappucino Crem Brule, zapytana zostałam o chęć skorzystania ze zniżki studenckiej (jeżeli jestem studentką) oczywiście sprawiło to dodatkową satysfakcję, gdyż pierwszą były naprawdę przystępne ceny! Dodatkowo w lokalu znajduje się WiFi, więc mogłam swobodnie sprawdzić pocztę, a że mój komputer wymaga ciągłego podłączenia do kontaktu i z tym nie było najmniejszego problemu bo przy każdym stoliku było "gniazdko";) Bardzo mile spędziłyśmy z Koleżanką to popołudnie, przesiedziałyśmy z dobre 3,5 godziny i nawet nie poczułyśmy jak szybko minął ten czas. Baardzo polecam to miejsce i mam nadzieję swoją opinią zachęcę jeszcze wiele innych osób do skorzystania z tego urokliwego i aromatycznego miejsca.
Drogeria Sephora w Gdańskiej Galerii Bałtyckiej jest dość sporym lokalem, zawiera elegancki, klasyczny i zarówno nowoczesny wystrój, witryny zachęcają do zainteresowania się "hitem" i nawiązują do danego sezonu. Bardzo czytelny przekaz, wszystko jest zlokalizowane we właściwym miejscu przez co zawsze gdy tam zawitam znajduję to czego chcę, a gdy tylko wchodzę witają mnie uśmiechnięte ekspediętki. znaczące marki z którymi miałam styczność w Sephora mają swoje tzw. ambasadorki, więc gdy poszukuję kosmetyku i nie wiem który wybrać, widać profesjonalnie przeszkolony personej jest w stanie mi doradzić w taki sposób, ze ostatecznie decyduję się na zakup. Również pod względem kosmetyków kolorowych, gdy nie wiem w jaki sposób połączyć ze sobą kolory, czy co pasuje do mojego typu urody zawsze mogę liczyć na pomoc jednej z dyżurujących zawsze wizażystek.
Podczas swojej obserwacji zwrócę również uwagę na pakowanie zakupionych produktów, są każdorazowo wkłądane do stylowych, papierowych, czarnych torebeczek z LOGO firmy, a ekspediętki zawsze wkładają jakąś próbkę do niej, dzięki której mogę przetestować kosmetyki, na które najprawdopodobniej wogóle nie zwróciłabym uwagi. Nie ukrywam, że nie jednokrotnie zachęcona próbką kosmetyku później go zakupywałam.
Sephora w Galerii bałtyckiej jest wg. mnie jedną z lepiej zaopatrzonych i obsługiwanych w polsce, a byłam też w innych, ale tą chcę zdecydowanie wyróżnić.
Lokal Orsay w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku jest średniej wielkości, witryny są bardzo przejrzyste i naprawdę kuszące. Za każdym razem gdy tam przechodzę coś mnie z "manekinów" zainteresuje. Tym razem była to kamizelka z jeansu, zobaczyłam, że jej cena była dość niska, więc dodatkowo mnie zainteresowała, niestety gdy podeszłam do Pani ekspedientki i spytałam się o ten produkt, odrzekła, że oczywiście jest i tylko wskazała miejsce (gdzie nim więcej może się znajdować) podeszłam, odszukałam interesujący mnie model, ale nie było rozmiaru mniejszego niż 40 (ja noszę 34/36) zauważyłam jednak, że manekin nad półkami ma ją ubraną i zapytałam Panią, jaki na manekinie jest jej rozmiar i czy mogłabym go przymierzyć, powiedziała, ze nie wie jaki jest na nim rozmiar i że nie mogę przymierzyć, bo za 15 minut zamykają!!! byłam w szoku!
Drugą kwestią jest zbyt duże przeładowanie towarem na wieszakach, jak staram się przeglądnąć jakieś wieszaki, celem znalezienia ""czegoś ciekawego" nie ma szansy nawet przesunąć wieszaków.
Daję -1, a nie -3 gdyż mimo, że nie mam dobrego zdania o tym lokalu, parę razy gdy zdażyło mi się coś kupować, oczywiście przy samej kasie Panie były baaardzo miłe, proponowały mi kartę stałego klienta, a poza tym ceny są bardzo przystepne i adekwatne do jakości (nie wygórowanej) produktów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.