Wpadłam na chwilę sprawdzić cenę podkładu. Wyszłam z zakupami :-).Poszukiwałam specyficznego produktu, Pani ( wysoka blondynka) która zaczepiła mnie- z pytaniem " w czym mogę pomóc" ( nie cierpię tego rodzaju pytań, czuję sie osaczona, ale rozumiem , że wiele firm ma to w swoim standardzie)- nie poradziła sobie z moim problemem i przekazała mnie koleżance- zaskoczyło mnie to, że Pani potrafiła się do tego przyznać. Dzięki kompetencji pani K., nie wydałam 200 zł na jeden kosmetyk, tylko 35 zł- co już jest dla mnie wielkim plusem,bo większość sprzedawców dąży do tego aby sprzedać "ilość, a nie jakość".Uzyskałam w ciągu kilku minut( śpieszylam się ) wiele cennych porad, dostałam cudem "wyciśnięta " próbkę kremu na którego wypróbowaniu bardzo mi zależy- wszystko na spokojnie, w miłej , ale nie przesłodzonej atmosferze,z dużą incjatywą konsultanki bez " osaczenia" i poczucia wyższości-co niestety często mogłam zauważyć u Pań konsultantek w perfumeriach. Super!
Zaskoczona byłam kompetencją pracowników. Pań było sporo, mimo sporych chęci, albo niedługo w tym sklepie pracują, albo słabo znają towar.Jedna mówiła, że nie ma tego rozmiaru- zaczyna się od 37, inna zapytana po kilku minutach znalazła 36. Przy kasie- 3 panie sprzedawczynie, przeprowadzające prywatne rozmówki i jednocześnie kaskujące mój towar,problemy z terminalem- żadna nie umiała wymienić rolki.Oceniam jakość obsługi i kompetencje pracownic, nie można zarzucić tego iz były dal klientów miłe.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.