Zaraz po wejściu do sklepu panie przywitały mnie z uśmiechem. Chwilę rozglądałam się, po czym jedna z pań, życzliwie i nienachalnie zaproponowała swoją pomoc. Doskonale dopasowała rozmiar jeansów i świetnie trafiła w mój gust. Przez cały czas była miła. Zapytała o cenę jaką chcę przeznaczyć na zakupy i nie wciskała namolnie droższego produktu, bardzo mi się to spodobało.
Od momentu wejścia do Deutsche Banku czułam, że jestem ważnym klientem. Panie, zainteresowane każdym klientem, schludnie ubrane, uśmiechnięte, sympatyczne, nie plotkują przy kliencie, zawsze szybko rozwiązują mój problem, tłumacząc mi wszystko, czego nie rozumiem. Sam bank ma bardzo interesujące oferty kont osobistych dla osób w każdym wieku. W banku jest zawsze cicho, czysto i panuje niezwykle miła atmosfera.
Moja obserwacja dotyczy drogerii Laboo w Nowej Soli. Jakość obsługi klienta w tym sklepie zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Po wejściu do sklepu Panie przywitały mnie z uśmiechem. Dały mi czas, abym mogła zapoznać się z asortymentem i w odpowiednim momencie zaproponowały pomoc. Ekspedientka fachowo doradziła mi odpowiedni kosmetyk, tłumacząc czym różni się on od innych i dlaczego go poleca. Przy kasie zostałam obsłużona bardzo szybko.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.