Opinie użytkownika (1)

Zakupiłam w firmie...
Zakupiłam w firmie Interpalm dwa bilety autobusowe na trasę Gorlice-Kraków na dzień 01.01.2013 (zakup bezpośrednio ze strony internetowej Sprzedawcy). W dniu 1 stycznia okazało się, że autobus nie przyjechał. Pan, który odebrał telefon poinformował, że autobusu "chyba nie będzie" ale jeszcze sprawdzi i oddzwoni. Nikt nie oddzwonił ani też nie odbierał więcej telefonu. Po powrocie do domu, w dniu 3 stycznia próbowałam zgłosić reklamację telefonicznie. Pan, który odebrał telefon w odpowiedzi na przedstawiony przeze mnie problem odpowiedział lekceważącym głosem: "bardzo zabawnie pani ze mną rozmawia, bardzo zabawnie... przed zakupem trzeba było sprawdzić informację na stronie czy ten autobus 1 stycznia kursuje" i rozłączył się nie dając mi dojść do głosu. Ponowny kontakt nie był możliwy (nie odbierał telefonu). Może i przeoczyłam informację na stronie o rozkładzie w dzień świąteczny, ale w końcu internetowy system sprzedaży sfinalizował przecież moją transakcję i pobrał ode mnie opłatę za dwa bilety. Nie ma jednak z kim rozmawiać w tej firmie. OBSŁUGA KLIENTA W TYM PRZYPADKU NIE ISTNIEJE!!! Właściciel firmy z pewnością po swojemu rozumie słowo "rzetelność".

Iwona_915

03.01.2013

Interpalm

Placówka

Kraków, Zielińskiego 22

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi