Interpalm

(0.94)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (15 z 30)

Kursy Cieszyn-Bielsko-Kraków się...
Kursy Cieszyn-Bielsko-Kraków się nie odbywają, prawdopodobnie powrotne też nie. W sobotę 3.09.2016 powinien był jechać do Krakowa z Bielska o 7.47, przynajmniej znalazłyśmy taki rozkład jazdy w internecie - nie jechał!!! Infolinia nieczynna. Po powrocie z Krakowa do Bielska innym przewoźnikiem, okazuje się, że wszystkie kursy na D.A. PKS w Bielsku są wykreślone z rozkładu. Firma Interpalm nie obsługuje tego kierunku, czy też zbankrutowała??? Szkoda, że żadnej informacji nigdzie nie ma i że rozkłady jazdy nadal dostępne online! Żenada!!!

stokrotka_21

04.09.2016

Infolinia

Nie zgadzam się (3)
Autobus do Cieszyna...
Autobus do Cieszyna w ogóle się nie pojawił, zero jakiekolwiek informacji o odwołanym albo spóźnionym kursie, a przy próbie dowiedzenia się czegoś przez telefon otrzymałem informacje że "już jedzie" przy czym nie pojawił się nikt przez następne 2 godziny. Ta "firma" to żenada i porażka.

Rafal_41

21.08.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Autobusy jeżdżą jak...
Autobusy jeżdżą jak chcą, kursy są odwoływane bez żadnej informacji, a pieniędzy za bilet na pewno nie odzyskacie.4.07 - kurs Cieszyn -Kraków - bus powinien być w Bielsku 8.00, w ogóle się nie pojawił, czekałem do 8.30 i pojechałem zupełnie innym oczywiście kupując kolejny bilet. Gdy udało mi się dodzwonić do właściciela co łatwe nie jest ten odpowiedział że on wie że bus jechał, nie wierzyłem własnym uszom przecież czekałem pół godziny, ale myślę może spóźnił się bardziej, więc popołudniu poczekałem na kolejnego busa do Krakowa i poszedłem spytać kierowcy czy kurs o 8.00 jechał i oczywiście ten z rozbrajającą szczerością odparł że nie a gdy spytałem dlaczego odpowiedź brzmiała że jest za mało kierowców!!! Normalnie nie wierzą, że coś takiego może mieć miejsce w dzisiejszych czasach. PKS B-B obudźcie się z letargu i wymówcie korzystanie z dworca bo tylko psuje wam opinię.Aha zapomniałem dodać, że na biletach kupionych przez internet figuruje przystanek początkowy który zmienił się w lutym, więc jest nieaktualny.

bus

06.07.2016

Placówka

Kraków, Zielińskiego 22

Nie zgadzam się (1)
Może najprościej będzie...
Może najprościej będzie wypunktować:Tego przewoźnika1. Nie obowiązuje rozkład jazdy2. Po odebraniu telefonu przez właściciela firmy (nr podany na stronie www jako infolinia) z zapytaniem co dzieje się że autobus nie odjeżdża, otrzymuję informację, że Pan się zaraz dowie i prosi o cierpliwość, czekam, Pan się rozłącza, próbuje dzwonić i co: moje połączenia są odrzucane, dzwonie z nr mojego chłopaka, Pan odbiera i mówi to samo.3. Na rozkładzie bus, którego nie ma w rozkładzie mda Kraków, dzwonie znów na infolinię, Pan zaczyna po mnie krzyczeć (!!!), że ten bus nie jeździ.4. Stan techniczny autobusów: w czasie deszczu kapie na głowę, ale to nie koniec, w autobusie prawdziwy rollercoaster! Siedzenia bywają nie przymocowane dzięki czemu podczas zakretów dosłownie wyrzuca Cię z fotela!Nie polecam, oczywiście zaistniałe sytuacje zostały już zgłoszone do odpowiednich komórek!

zarejestrowany-uzytkownik

14.06.2016

Placówka

Kraków, Zielińskiego 22

Nie zgadzam się (3)
autobus Kraków -...
autobus Kraków - Cieszyn, który powinien zatrzymać się na przystanku, przeleciał jak przelotowy

Monika_3162

06.02.2016

Placówka

Kraków, Zielińskiego 22

Nie zgadzam się (4)
Osoba odbierająca telefon...
Osoba odbierająca telefon na pseudo infolinii dwukrotnie zapewniała mnie o połączeniu na trasie Gorlice - Katowice (bardzo zależało ki na połączeniu bezpośrednim). Ostatnia rozmowa odbyła się na 10 godzin przed wyjazdem. Pan precyzyjne opisywał przystanek na którym wysiądę w Katowicach!!!! Dwukrotnie pytałam czy aby na pewno? Poinformował że bus DO KATOWIC odjeżdża ok 5 rano na 100%. Po czym, ja z 1,5 rocznym dzieckiem na ręku (musiałam jeszcze na przystanek dojechać) w deszczu dowiaduję się od kierowcy że Interpalm do Katowic nie jeździ. Pan odbierający telefon nie miał odwagi wyjaśnić sytuacji albo nie odbiera telefonu albo się rozłącza. Chyba taki żarcik z Pana strony. Może się dobrze bawił? Nie polecam i nie skorzystam

zarejestrowany-uzytkownik

26.09.2015

Placówka

Kraków, Zielińskiego 22

Nie zgadzam się (4)
Interpalm to jakaś...
Interpalm to jakaś kpina! Jak chcecie stracić ładne parę godzin, irytując sie na mrozie, to dobrze trafiliście! Jeżdzą jak chcą, nie wiem po co w ogole rozklad skoro nie zobowiazuje? Czekałam na przystanku, na spozniony juz bus, po czym przejechal obok z predkościa okolo 100 km, nawet nie mial zamiaru sie zatrzymywac! A nastepny w ogole sie nie zjawil! Zostałam bez transportu!!! Omijac ich szerokim łukiem, szkoda nerwów! Bardzo nie mila obsluga, łache robią na kazdym kroku. Dzwoniąc do firmy to też jakiś cyrk, jak można tak pogardliwie podchodzić do klienta? Facet się rozłącza jak obrażona nastolatka, jak się przedstawia sytuacje. Zero szacunku! Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Porażka! Omijać szerokim łukiem!!!!!

Zniszczota

06.01.2013

Placówka

Nie zgadzam się (8)
Najpierw czekaliśmy na...
Najpierw czekaliśmy na bus o 17:40 z Inwałdu spod PH Łysoń, zgodnie ze specjalnie przygotowanym na Nowy Rok rozkladem. Bus przejechal rozpedzony, kierowca nawet nie dotknal hamulca.. Kolejny nie pojechał w ogóle. W międzyczasie zadzwoniłem na numer podany na rozkladzie. Od samego poczatku gosc rozmawial ze mna opryskliwie, w taki sposob ze za sam poczatek rozmowy, jakby gdzies pracowal na infolinii, to by go wyrzucili. Ale zapytalem sie dlaczego kierowca nie raczyl sie nawet zatrzymac. Uslyszalem ze miejsc nie mial. To pytam o ktorej jakis kolejny pojedzie, na co uslyszalem ze musi sprawdzic, i po chwili uslyszalem pytanie w ktorym kierunku jade.. Jak widac, brak miejsc to dosc standardowa odpowiedz zapewne, niewazne czy zgodna z prawda. Szczegolnie ze jak jechalismy do Inwaldu to co chwile ktos wchodzil mimo ze miejsc nie bylo. W koncu powiedzial ze nastepny jedzie o 18:25 bodajze (gdzie w tym momencie byla wlasnie ta godzina ktora podal) i zapytal sie mnie czy jeszcze nic nie jechalo. Nosz, to chyba on ma wiedziec czy mu kierowca jezdzi. Na pytanie kiedy w takim razie jakis bus pojedzie i kiedy jego zdaniem bedzie sie dalo wsiasc, powiezdeial ze skad on ma wiedziec, ze co ja w ogole od Niego chce.. I zebym dal mu spokoj. Taaak, bardzo profesjonalna obsluga klienta. :/ Do Interpalmu watpie zebym jeszcze wsiadl kiedys, sa inne firmy, z ktorymi jakos nigdy problemu nie mielismy z dziewczyna. A marzniecie prawie dwie godziny na przystanku nie bylo zbyt milym poczatkiem roku.

Valanthir

06.01.2013

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Zakupiłam w firmie...
Zakupiłam w firmie Interpalm dwa bilety autobusowe na trasę Gorlice-Kraków na dzień 01.01.2013 (zakup bezpośrednio ze strony internetowej Sprzedawcy). W dniu 1 stycznia okazało się, że autobus nie przyjechał. Pan, który odebrał telefon poinformował, że autobusu "chyba nie będzie" ale jeszcze sprawdzi i oddzwoni. Nikt nie oddzwonił ani też nie odbierał więcej telefonu. Po powrocie do domu, w dniu 3 stycznia próbowałam zgłosić reklamację telefonicznie. Pan, który odebrał telefon w odpowiedzi na przedstawiony przeze mnie problem odpowiedział lekceważącym głosem: "bardzo zabawnie pani ze mną rozmawia, bardzo zabawnie... przed zakupem trzeba było sprawdzić informację na stronie czy ten autobus 1 stycznia kursuje" i rozłączył się nie dając mi dojść do głosu. Ponowny kontakt nie był możliwy (nie odbierał telefonu). Może i przeoczyłam informację na stronie o rozkładzie w dzień świąteczny, ale w końcu internetowy system sprzedaży sfinalizował przecież moją transakcję i pobrał ode mnie opłatę za dwa bilety. Nie ma jednak z kim rozmawiać w tej firmie. OBSŁUGA KLIENTA W TYM PRZYPADKU NIE ISTNIEJE!!! Właściciel firmy z pewnością po swojemu rozumie słowo "rzetelność".

Iwona_915

03.01.2013

Placówka

Kraków, Zielińskiego 22

Nie zgadzam się (3)
Na stronie, przy...
Na stronie, przy zakupie biletów na trasę Kraków - Cieszyn, była informacja o nowoczesnym autokarze wyposażonym w wifi, Na miejscu zastał mnie stary bus w którym śmierdziało oraz było zimno. Cena przy była wyższa niż w cenniku, brak informacji skąd wyższe pobranie (np. opłata za wystawienie). Nie polecam.

Maciej_755

02.01.2013

Placówka

Kraków, Zielińskiego 22

Nie zgadzam się (5)
Interpalm ma dwie...
Interpalm ma dwie zalety-baaardzo miłych kierowców i szybki czas dojazdu (dzięki objazdom w razie korków). Ale poza tym, to nie często korzystam z usług tego przewoźnika. Dla kogoś kto nie lubi ciasnoty i zaduchu, nie lubi podskakiwać na każdej dziurze i nie lubi autobusu napchanego do granic możliwości, polecam pksy-tam kierowcy trzymają się zasad, że każdy pasażer musi mieć swoje miejsce.Ale z kolei dużo ciężej uprosić takiego kierowcę o zatrzymanie się na mniejszym przystanku.

Paulina_1010

13.08.2012

Placówka

Kraków, Zielińskiego 22

Nie zgadzam się (3)
Kurs do Krakowa...
Kurs do Krakowa z Bielska punktualny. Autobus podjechał na przystanek 5 minut przed czasem. Obsługa miła i uprzejma, kierowca schludnie ubrany, bardzo sprawnie sprzedawał bilety na przejazd. Bus wygodny i czysty, działała klimatyzacja. Przyjazd do Krakowa punktualny, zgodny z rozkładem jazdy. Często korzystam z usług tej firmy i jestem zawsze zadowolony.

zarejestrowany-uzytkownik

25.06.2012

Placówka

Kraków, Zielińskiego 22

Nie zgadzam się (9)
Często korzystam z...
Często korzystam z usług przewozowych firmy Interpalm w podrózach do Krakowa. Na przystanku poczatkowym w Bielsku jest bardzo przejrzysty i czytelny rozkład jazdy. Busy są wygodne, klimatyzowane. Podróż jest komfortowa, a ceny biletów przystępne. Jeśli na drodze nic się nie dzieje, nie ma żadnych opóźnień. Od pewnego czasu można miejsce rezerwować przez stronę interenetową przewoźnika. Kierowcy są uprzejmi i kulturalni. Jadąc z Bielska do Krakowa zawsze wybieram busy Interpalm.

zarejestrowany-uzytkownik

17.05.2012

Placówka

Kraków, Zielińskiego 22

Nie zgadzam się (7)
Wiele razy korzystam...
Wiele razy korzystam z usług przewozu busami na trasie Bielsko - Kraków - Bielsko, jednak busy firmy Interpalm najbardziej mi odpowiadają. Zawsze punktualnie, zawsze uprzejmie, zawsze komfortowo, a co najważniejsze zgodnie z rozkładem jazdy i zasadami bezpieczeństwa. Wobec tego, co słyszy się o zachowaniu niektórych busiarzy, te busy, jako regularnia linia, naprawdę się sprawdzają. Cena też bardzo przystępna.

zarejestrowany-uzytkownik

16.01.2012

Placówka

Kraków, Zielińskiego 22

Nie zgadzam się (8)
Busy Interpalm można...
Busy Interpalm można spotkać na trasie Kraków - Bielsko - Biała oraz Kraków - Cieszyn. Z tego, co iem, jeżdżą jeszcze do Gorlic. Ceny ich biletów są średnio droższe o pięćdziesiąt groszy od konkurencji i nie przekłada się to na jakość obsługi. Busy jeżdżą dosyć punktualnie; jeśli mają opóźnienia to mniejsze niż pięć minut. Często na trasie kursują większe pojazdy tak, aby zmieścić jak największą liczbę pasażerów.Zwykle są one przepełnione - kierowcy na siłę upychają jak największą liczbę ludzi, przez co komfort jazdy znacznie się obniża. W miniony piątek miałam wątpliwą przyjemność podróżować Interpalmem. Gdy zapłaciłam za bilet i dochodziłam już do miejsca siedzącego, kierowca zahamował tak, że wylądowałam pod jego skrzynią biegów manewrując tak, aby nie uderzyć się w tył głowy. Busista był zajęty słuchaniem Radia CB i opowieści o tym, jak to "Skoda wjechała pod pociąg". Zostałam przeproszona. Uważam, że gdyby kierowca skupił się na jeździe, a nie na plotkach, nie doszłoby do takiej sytuacji. Osobiście wybieram nieco tańszych przewoźników lub samochód.

zarejestrowany-uzytkownik

10.08.2011

Placówka

Kraków, Zielińskiego 22

Nie zgadzam się (3)

Interpalm

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Interpalm?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.