W dniu 05 czerwca 2012 odwiedziłam sklep Empik znajdujący się w galerii Mosty. Ogólne wrażenie przed wejściem do sklepu było pozytywne, witryny były czyste. Po wejściu do sklepu zaczęłam się rozglądać po sklepie niestety na półkach brakowało towaru i nie było żadnej informacji dlaczego brakuje, poza tym towar nie zawsze znajdowała się na właściwym miejscu np w dziale książek panował nie ład. Obsługa również nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia wprawdzie pracownicy byli ubrani w firmowe koszulki i posiadali identyfikatory ale jakość obsługi pozostawiała wiele do życzenia. Gdy poprosiłam jedną z pracownic o pomoc zostałam ofuknięta i z wielkim trudem dopowiedziała na zadane przeze mnie pytanie. Niestety sposób obsługi zniechęcił mnie do dalszych poszukiwań, doszłam do wniosku że raczej nie kupię w tym sklepie niczego i wyszłam.
W dniu 07 czerwca 2012 w galerii Wisła odwiedziłam sklep odzieżowy o nawie Molton. Przed wejściem do sklepu moją uwagę przykuła witryna sklepu towar był ciekawie wyeksponowany, ceny widoczne a sama witryna była czysta. Po wejściu do sklepu nie przykułam uwagi pań sprzedawczyń dopiero po obejrzeniu prawie całej kolekcji jedna z pań zwróciła na mnie uwagę i zapytała czy może w czymś pomóc. Pani była bardzo miła i kompetentna, nie próbowała mi na siłę wcisnąć pierwszej lepszej rzeczy wręcz przeciwnie starała się szczerze ocenić mój wygląd w przymierzanych przez mnie ubraniach, czułam że pani sprzedawczyni chce mi pomóc we właściwym wyborze i że całą swoją uwagę skupiła tylko na mnie-a to rzadko się zdarza. Ogólnie po wyjściu ze sklepu czułam się usatysfakcjonowana sposobem w jaki zostałam obsłużona.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.