Opinie użytkownika (2)

W dniu 05...
W dniu 05 czerwca 2012 odwiedziłam sklep Empik znajdujący się w galerii Mosty. Ogólne wrażenie przed wejściem do sklepu było pozytywne, witryny były czyste. Po wejściu do sklepu zaczęłam się rozglądać po sklepie niestety na półkach brakowało towaru i nie było żadnej informacji dlaczego brakuje, poza tym towar nie zawsze znajdowała się na właściwym miejscu np w dziale książek panował nie ład. Obsługa również nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia wprawdzie pracownicy byli ubrani w firmowe koszulki i posiadali identyfikatory ale jakość obsługi pozostawiała wiele do życzenia. Gdy poprosiłam jedną z pracownic o pomoc zostałam ofuknięta i z wielkim trudem dopowiedziała na zadane przeze mnie pytanie. Niestety sposób obsługi zniechęcił mnie do dalszych poszukiwań, doszłam do wniosku że raczej nie kupię w tym sklepie niczego i wyszłam.

Iwona_785

11.06.2012

empik

Placówka

Płock, Tysiąclecia 2a

Nie zgadzam się (0)
W dniu 07...
W dniu 07 czerwca 2012 w galerii Wisła odwiedziłam sklep odzieżowy o nawie Molton. Przed wejściem do sklepu moją uwagę przykuła witryna sklepu towar był ciekawie wyeksponowany, ceny widoczne a sama witryna była czysta. Po wejściu do sklepu nie przykułam uwagi pań sprzedawczyń dopiero po obejrzeniu prawie całej kolekcji jedna z pań zwróciła na mnie uwagę i zapytała czy może w czymś pomóc. Pani była bardzo miła i kompetentna, nie próbowała mi na siłę wcisnąć pierwszej lepszej rzeczy wręcz przeciwnie starała się szczerze ocenić mój wygląd w przymierzanych przez mnie ubraniach, czułam że pani sprzedawczyni chce mi pomóc we właściwym wyborze i że całą swoją uwagę skupiła tylko na mnie-a to rzadko się zdarza. Ogólnie po wyjściu ze sklepu czułam się usatysfakcjonowana sposobem w jaki zostałam obsłużona.

Iwona_785

11.06.2012

Molton

Placówka

Płock, Wyszogrodzka 144

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi