Super. jestem klientem firmy kolejny rok, ale nie mam pewności czy jest ona najlepsza Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. oferta ciekawa i bogata i wszystko zależny od tego kto czego szuka Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. znam firmę od kilku lat i chętnie do nich wracam ze względu na korzystną ofertę Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. do tej pory dość często korzystam z usług PolskiegoBusa i chwalę sobie ich usługi- z czasem zmianie uległy pewne wartości dodane do usł. transportu, ale jest to akceptowalne Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. niestety nie zawsze mają wpływ na jakość miejsc postojowych Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W ramach projektu Akademia Euro- projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS)- a mającego na celu przygotowanie kadry do obsługi EURO 2012. Projekt jest realizowany przez Spółkę PL.2012 na terenie czterech województw- m.in. pomorskiego. Wg informacji na stronie projektu „celem Projektu jest podniesienie kompetencji językowych, zawodowych i interpersonalnych oraz zdolności adaptacyjnych pracowników do rosnących oczekiwań rynku pracy, związanych ze zmianą, jaką będzie pojawienie się nowych grup klientów - turystów zagranicznych, podczas organizowanych w Polsce mistrzostw UEFA EURO 2012™”. W ramach Projektu odbywały się szkolenia miękkie: obsługa klienta, różnice międzykulturowe w kontekście obsługi klienta i atrakcje turystyczne regionu, i szkolenie językowe . Za szkolenie językowe , a ściślej za kurs języka angielskiego odpowiedzialna jest firma Empik- tzn. Learning Systems Poland Sp. z o. o.W ramach sieci szkół Empik School zostaliśmy zakwalifikowani na odpowiednie poziomy i w ramach preferowanych godziny zajęć zostały przydzielone nam grupy do odbycia 60h kursu. Ja jako preferowaną lokalizację zajęć wybrałam Empik School przy ulicy Piwnej ½ w Gdańsku. Lokalizacja szkoły to ścisłe centrum miasta, stara kamienica, sale zaadoptowane bez zastrzeżeń. Jednakże obsługa biura tejże szkoły to znudzone, zajęte sobą młode osoby. Odpowiedź na pytanie stwarzała zawsze szereg niestosownych grymasów i pretensjonalny ton. Panie ewidentnie zawsze miały kłopot z pomocą słuchaczom szkoły. Pragnę odnieść się do jednej sytuacji: firma Empik próbowała zachęcić nas do pozostanie słuchaczami w ramach innych kursów Empik School już po zakończeniu Projektu ofiarowując nam pakiety voucherów. Za pierwszym razem dostaliśmy 3 vouchery: dwa o wartościach 300PLN i jeden o wartości 700PLN- cala moja grupa otrzymała taki pakiet w połowie kursu. Zachęcona promocyjnymi voucherami zapytałam obsługę biura o warunki uczestnictwa w kursie z wykorzystaniem otrzymanych voucherów i zostałam zaatakowana a skąd ja mam drugi voucher na 300PLN. Zostałam poinformowana, że powinnam otrzymać jeden voucher o wartości 300PLN i jeden o wartości 700PLN i to wszystko, a skąd ja mam drugi na 300PLN to zapytana przeze mnie Pani nie wie i nie ukrywając swojego oburzenia dała mi do zrozumienia, że stałam się posiadaczką trzeciego vouchera bezprawnie. Poczułam się i zostałam potraktowana jak intruz i wyłudzacz. W ramach szkoleń organizowanych przy udziale środków Europejskiego Funduszu Społecznego wymagany jest catering podczas przerw dla kursantów. Dotyczyło to także kursów językowych, ale niestety tylko w teorii. Niejednokrotnie przychodziliśmy na zajęcia bezpośrednio po pracy, a i pora zimowa skłaniała do posilenia się kubkiem herbaty lub kawy. Catering we wspomnianej szkole zakrawał na kpinę i mimo naszych uwag i próśb nie zostało to zmienione. W ramach cateringu mieliśmy do dyspozycji: w jednym kubeczku plastikowym kilka saszetek herbaty, w drugim kubeczku plastikowym kilka łyżek kawy rozpuszczalnej, w trzecim kubeczku kilka łyżeczek cukru, dystrybutor wody na korytarzu szkoły i plastikowe kubeczki jednorazowego użytku do zrobienia sobie pokrzepiającego napoju- czasami chyba jako bonus w kolejnym plastikowym kubeczku była garść cukierków. Pragnę dodać, że grupa liczyła ok. 10 osób. Przyjście do szkoły z własnym kubkiem budziło wielkie niezadowolenie obsługi biura. Kilkukrotnie uczestniczyłam w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS i po raz pierwszy spotkałam się z takim lekceważeniem potrzeb uczestników i wymagań EFS. W kursie językowym uczestniczyłam od 12 grudnia 2011 do 22 lutego 2012 i niestety nie zostałam w żaden sposób zachęcona do kontynuowania nauki w ramach kursów Empik Schoo, a po otrzymaniu drugiego pakietu voucherów na koniec kursu nie potraktowałam oferty poważnie i wiem, że nie stanę się kursantką kursów organizowanych przez Empik School.Kilka lat temu miałam przyjemność zapoznać się ze szkołą EMPIK School w Toruniu i wywarła ona na mnie bardzo pozytywne wrażenie, ale widocznie nie wszędzie interes sieci, dbanie o markę i własne stanowisko jest dla wszystkich jej pracowników tak samo ważne.
W dniach 29 lutego- 4 marca br. w salonach dealerskich Fiata odbywały się Dni Otwarte mające promować i przybliżyć nowy model Fiata Pandy. Kompleks salonów CENTRUM MOTORYZACYJNE AUTO PLUS Sp. z o.o. mieszczącym się przy ulicy Hallera 132 w Gdańsku pozwala zapoznać się z ofertą kilku marek samochodów: Jeep, Lancia, Alfa Romeo i Fiat. Pracownicy Salonu Fiata ubrani w bluzy z logo Pandy, byli gotowi do odpowiedzi na każde pytanie dotyczące nowej wersji. Nie stanowiło problemu zapoznawanie się odwiedzających Salon z modelem bezpośrednio- zostały umożliwione także jazdy próbne. Odpowiadano na każde pytanie rzeczowo i kompetentnie, zachęcano do zapoznania się z nową wersją poprzez prezentację nowych rozwiązań, których poprzednia wersja nie posiada- np. specyficzny wlew paliwa. Mimo, że Salon był przygotowany na prezentację nowego modelu Pandy bardzo rzeczowo prezentowano i wyjaśniano specyfikacje innych modeli tej marki. Na pytanie o nową wersję z silnikiem Turbo 8v obsługa Salonu poinformowała, że do jazd testowych nie dysponuje tym modelem, ale natychmiast potrafiła wskazać odpowiednik w mocy silnika samochodu marki Lancia w salonie obok, która dysponowała modelem z silnikiem Turbo do jazd testowych. Do każdego odwiedzającego Salon podchodzono z szacunkiem, cierpliwością i bardzo kompetentnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.