Kelnerka nieznająca menu. Źle zrealizowane zamówienie - brak dania dla jednej osoby (byliśmy we czworo), doniesione po ok. 15 min. oczywiście po tym jak się upomniałam. Lokal gustownie urządzony, obsługa dopasowana strojem do stylu lokalu, niestety oprócz kelnerki nas obsługującej (jeansy i przykrótki, brudny T-shirt). Jedzenie przepyszne za średnią cenę.
Fachowa, kompetentna obsługa. Klient traktowany z szacunkiem i zrozumieniem. W przypadku braku danego towaru personel sam podejmuje próbę zamówienia produktu z innego sklepu i informuje o dostawie telefonicznie. Doskonałe doradztwo jeżeli chodzi o rodzaj sprzedawanej kawy i cierpliwe tłumaczenie szczegółów promocji.
Pani Iwono, dziękujemy za komentarz dotyczący obsługi w sklepie Tchibo w Bydgoszczy. Każdy Klient jest dla nas ważny, dlatego dokładamy wszelkich starań do indywidualnej obsługi na najwyższym poziomie. Nasi pracownicy traktują Klientów w taki sposób, w jaki sami chcieliby być obsługiwani w innych sklepach. Zapraszam na zakupy do Tchibo. Pozdrawiam. Ilona Wróblewska/ Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.