Opinie użytkownika (4)

Bardzo dobrze. Jakość...
Bardzo dobrze. Jakość obsługi znormalizowana brak cen Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Iwona_180

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa na...
Dobrze. Obsługa na pierwsze zapytanie ale następne brak czasu dla klienta ważniejsza rozmowa z koleżanką niż z klientem Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Iwona_180

25.07.2017

5.10.15.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Brak...
Bardzo źle. Brak czasu dla klienta z prośby o pomoc na wskazany asortyment haos w cenach Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Iwona_180

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Do PZU wybrałam...
Do PZU wybrałam się by zrobić cesje na zakupiony samochód. Zostałam miło zaproszona przy wejściu do lokalu i poproszona by chwilkę zaczekać bo jest w tej chwili obsługiwany klient.Pan który obsługiwał klienta był elegancko ubrany i sympatyczny, miły dla klienta. Podczas rozmowy miałam zaproponowane propozycje do ubezpieczenia siebie i samochodu i zaproponowane a nie narzucone na siłe ubezpieczenie . Pomieszczenie i lokal do ktorego przybyłam zrobić cesje moge ocenić na 4+, obsługe na 5 za wiadomości które mi przekazali gdzie zadko się to zdarza bym wyszła zadowolona i tak dobrze poinformowana.

Iwona_180

01.09.2009

PZU

Placówka

Koszalin, Gnieźnieńska 7

Nie zgadzam się (32)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi