Bardzo dobrze. Jakość obsługi znormalizowana brak cen Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Obsługa na pierwsze zapytanie ale następne brak czasu dla klienta ważniejsza rozmowa z koleżanką niż z klientem Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Bardzo źle. Brak czasu dla klienta z prośby o pomoc na wskazany asortyment haos w cenach Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Do PZU wybrałam się by zrobić cesje na zakupiony samochód. Zostałam miło zaproszona przy wejściu do lokalu i poproszona by chwilkę zaczekać bo jest w tej chwili obsługiwany klient.Pan który obsługiwał klienta był elegancko ubrany i sympatyczny, miły dla klienta. Podczas rozmowy miałam zaproponowane propozycje do ubezpieczenia siebie i samochodu i zaproponowane a nie narzucone na siłe ubezpieczenie . Pomieszczenie i lokal do ktorego przybyłam zrobić cesje moge ocenić na 4+, obsługe na 5 za wiadomości które mi przekazali gdzie zadko się to zdarza bym wyszła zadowolona i tak dobrze poinformowana.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.