Dałabym zero
Wybrałam Neobus ze względu na kurs na lotnisko.
Jestem zszokowana jeszcze po tym jak zapomniano podjechać na dworzec autobusowy w Ostrowcu św pomimo że miałam rezerwację i wiedzieli o pasażerce i pasazerach bo nie byłam sama. Miejsce to miało wczoraj 7go lipca nocny autobus 20 minut po północy. Czekałam wraz z siostrą przed stanowiskiem 10tym mając widok i wyglądając też na przyjazd autobusu z kierunku Rzeszowa. Byłam 15min przed czasem.
Dworzec jest mały a ruch o tej porze zamiera. Nie było żadnego autobusu firmy Neobus ani też żaden inny autobus nie przekroczył dworca autobusowego między godz 00.20 do 2.15 kiedy to się już poddałam w oczekiwaniu na niego. Autobus nie mrówka da się zauważyć.
O godzinie 1.05 (pol godz po wyznaczonym czasie odjazdu) do dyspozytora firmy Neobus. Pani poinformowała mnie że będzie podmiana autobusu i autobus juz jest blisko Ostrowca. Więc czekałam mając spory zapas czasu na lot z warszawy o 6.00 rano. Niestety bilet lotniczy przepadł bo nie zdążyłam na niego. Kierowcy prawdopodobnie przez opóźnienie ominęli dworzec w Ostrowcu.
Telefonowałam do firmy ale bez odpowiedzi. Telefon wyłączony.
Gdybym była od razu powiadomiona zapewne znalazłabym wyjście. A czekając w nieskończoność nie zdążyłan na lot. Wściekła wróciłam do domu siostry koło Nowej Słupi
Dziś dzwoniłam ponownie i bez szemrania dostałam bilet bez żadnych doplat. Hm dają bilety darmowe gdy ktoś nie pojawił się na czas?
Jestem wściekła za stracony czas i pieniądze
Złożyłam oficjalną skargę i nie zostawię tego tak
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.