Opinie użytkownika (2)

Dla wyjaśnienia, bo...
Dla wyjaśnienia, bo chyba nie potraficie czytać ze zrozumieniem !!! Kompletnie nie jestem zadowolona z obsługi, którą zafundowala mi Państwa firma. Jedyną osobą , która odpowiednio podeszła do tematu jest jedna konsultantka i za to je dziękuję. Natomiast cała reszta wykazała się kompletnym brakiem wiedzy i kompetencji !!! (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Iwona Kar

11.07.2019

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
19.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Dokładamy wszelkich starań, aby obsługa klienta była na najwyższym poziomie. Zweryfikujemy zgłoszone kwestie.
Chciałabym serdecznie podziękować...
Chciałabym serdecznie podziękować pracownicy (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)za pozytywne załatwienie mojej sprawy. Po prawie trzech tygodniach "szarpania się " z firmą Vectra S.A. ta Pani jako jedyna potrafiła rozwiązać mój problem. Wszyscy konsultanci z którymi rozmawiałam przekazywali mi sprzeczne informacje, moje prośby odnośnie godzin wizyty techników tez pozostawały bez odzewu. W końcu doprowadziło to do mojej rezygnacji z usług Firmy Vectra. Uważam, że osoby pracujące w tej firmie są bez kompetencji i bez większego przeszkolenia z zakresu obsługi klienta a także, że tej firmie po prostu nie zależy na klientach. Poza jednym wyjątkiem jakim jest właśnie konsultantka. Jeszcze raz dziękuję i życzę znalezienia pracy w znacznie lepszej firmie . (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść - RODO)

Iwona Kar

11.07.2019

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
17.04.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Przykro nam, że w niektórych aspektach nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Dziękujemy również za przesłaną pochwałę dotyczącą pracy naszego Konsultanta.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi