W chwili, gdy weszłam do oddziału Getin Banku wszyscy konsultanci obsługiwali klientów. Każdy był w stroju służbowym. W salonie było czysto. Nie czekałam długo na swoją kolej, około 5 minut. Gdy klient odszedł od biurka, konsultantka - pani Katarzyna zaprosiła mnie do swojego biurka, cały czas stojąc i czekając aż usiądę. Zapytała o cel mojej wizyty, odsłużyła mnie zgodnie z moimi oczekiwaniami, odpowiedziała na wszystkie pytania, rozwiewając moje wątpliwości co do konta osobistego oraz opłat z nim związanych. Sprawa, z którą przyszłam załatwiona została bardzo szybko i profesjonalnie.
Kilka dni temu odwiedziłam sklep CCC. Nie było w nim wielu klientów a salon wyglądał na zadbany, chociaż ciężko było znaleźć odpowiedni rozmiar danego modelu, gdyż przy wystawionym bucie stały pudełka z zupełnie innym modelem. Po krótkiej chwili (około 5 minut) podszedł do mnie pracownik sklepu - sympatyczna, młoda dziewczyna w stroju służbowym, z uśmiechem na ustach zapytała czy może w czymś doradzić. Pomogła mi znaleźć odpowiedni rozmiar, pytała czy się podobają, przynosiła kolejne modele, cały czas się mną interesowała. Poinformowała mnie o promocjach - 20% rabatu na letnią kolekcję, zachęciła do wypełnienia ankiety i odebrania karty rabatowej dla stałych klientów. Po wybraniu butów zaprowadziła mnie do kasy, gdzie zaproponowała jeszcze preparat do pielęgnacji obuwia. Z uśmiechem pożegnała mnie i zaprosiła do ponownej wizyty w salonie. Poczułam się bardzo wyjątkowo dzięki tak miłej obsłudze. Chętnie wrócę tam po kolejną parę butów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.