Odwiedziłam salon"DUKA" w CH.Kaskada z zamiarem kupna patelni. Wchodząc do salonu zostałam przywitana przez miłą sprzedawczynię. Wygląd salonu zachęcał do odwiedzin, towar estetycznie wyeksponowany, ładne wystawy, w tle słychać przyjemną dla ucha muzykę. Po paru minutach podeszła sprzedawczyni z pytaniem czy poszukuję czegoś szczególnego. Po uzyskaniu mojej odpowiedzi zaprowadziła mnie do stoiska z interesującym mnie asortymentem. Zadała jeszcze więcej szczegółowych pytań i po otrzymaniu odpowiedzi opowiedziała o różnych patelniach tj. z jakiego sa tworzywa, sposobie użytkowania, pielęgnacji itp. Byłam bardzo zadowolona z takiej obsługi. Napewno odwiedzę ten salon ponownie i polecę swoim znajomym.
Wybrałam się po zakup okularów do salonu Vision Express. Wygląd salonu zachęcał do odwiedzenia. Reklamy "3 w 1" umieszczone przy wejściu i w salonie. Ogólnie czysto i przyjemnie. Wchodząc do środka zauważyłam sprzedawcę rozmawiającego z fotometrystą. Po obejrzeniu oprawek do okularów kiwnęłam głową w kierunku sprzedawcy, który natychmiast do mnie podszedł z pytaniem w czy może pomóc. Po udzieleniu odpowiedzi poinformował mnie "szablonowo" o możliwości zbadania wzroku i dopasowaniu okularów. Skorzystałam z badania. Mając już receptę na szkła podałam ja sprzedawcy i wówczas Pan okazał sie bardzo miły i uprzejmy pokazując mi różne oprawy do okularów, opowiadając przy tym jakie oprawki są aktualnie modne, które będą mi pasować . Byłam zaskoczona taką zmianą postawy sprzedawcy. Przeciez powinien być miły od początku by zachęcić mnie do zakupu a nie jak już zdecydowałam się na zakup.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.