Zakupy robiłam 2 dni temu. Sklep bardzo duży, bardzo dużo alejek i działów co było super doświadczeniem. Wybór wszystkiego czego zapragnęłam, od odzieży aż po żywność. Asortyment sklepu uzupełniany na bieżąco. Przemiła obsługa, Pani również zaproponowała promocję znajdujące się przy kasie. Warzywa oraz owoce były świeże.
Pani farmaceutka z super podejściem do klienta. Poszłam po zakup syropu na kaszel dla dziecka. Zostałam wypytana o każdą drobnostkę w celu dobrania dobrego syropu. W środku panował spokój, cisza i przede wszystkim porządek. Bardzo dużo asortymentu
17 lipca robiłam zakupy w sklepie Neonet w Łobzie. Poszukiwałam suszarko-lokówki. Obsłużył mnie młody chłopak z wielką wiedzą tematyczną. Na wejściu od razu zostałam zauważona i spytana o pomoc. Jakość obsługi była na bardzo wysokim poziomie. Zrobiłam zakup który planowałam i wyszłam zadowolona ze sklepu.
Zakupy w tej placówce były bardzo ciężkie. Między alejkami porozkładane palety z towarem, który stoi i nie jest rozpakowywany. Nie mogłam liczyć na pomoc we wskazaniu danego produktu ponieważ oprócz kasjerów nie było nikogo innego. Jedyny plus to taki, że Pani przy kasie była bardzo miła.
W dniu dzisiejszym tj. 04.07.2024 robiłam zakupy w jednej z placówek sieci Lidl. W sklepie było czysto, towar był uzupełniany na bieżąco przez pracowników sklepu. Zakupiłam świeże produkty, na których mi zależało. Gdy zapytałam się pracownika o wskazanie danego produktu nie było problemu z pomocą. Przy kasie zostałam milo i serdecznie obsłużona.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.