Jeżeli chodzi o organizację sklepu to nie mam nic do zarzucenia: pudełka są ładnie poukładane , towar jest bardzo dobrze wyeksponowany a obecne promocje widoczne. Jednak sposób w jaki mnie obsłużono odbiega od standardów obsługi klienta. Po dłuższej chwili zastanowienia jaki model mi się podoba nikt z obsługi nie podszedł, aby się zapytać czy może mi w jakiś sposób pomóc. Większość klientów podobnie jak ja musiała sama szukać numerów obuwia i odkładać z powrotem na półkę. Wypatrzyłam sobie konkretny model obuwia ale niestety nie było dla mnie rozmiaru, ponieważ CCC jest sklepemm sieciowym aby pomóc klientowi zdecydowanemu na konkretny towar można było sprawdzić stan zapasów magazynowych w innych placówkach. Niestety nikt tego mi nie zaproponował.Dlatego wyszłam pierwsza z inicjatywą.
Podano mi adres gdzie mogę znaleźć poszukiwany model ale właśnie w tym momencie obsługa powinna zadbać o rezerwację dla klienta w innym sklepie( widziałam służbowy telefon na ladzie) tego również nie uczyniono. Ponadto podczas rozmowy ze mną sprzedawca zaczął używać bardzo spoufalające zwroty np,,Kochanie,, ,, Słoneczko,,-uważam to za mało profesjonalne podejście i niekażdemu może się podobać taki sposób rozmowy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.