Opinie użytkownika (2)

Jestem posiadaczką konta...
Jestem posiadaczką konta internetowego w mbanku od kilku lat. Jestem bardzo zadowolona z jego posiadania. Przeprowadzanie operacji międzybankowych jest darmowe. Jedyne opłaty jakie ponosze wynikaja z tytułu przysyłania co kilka miesięcy nowych haseł jednorazowych umożliwiających wykonanie przelewu, ale jest to koszt zaledwie 5 zł. Ponadto obsługa call center jest bardzo kompetentna i miła. Zawsze potrafią rozwiązać zaistniały problem. Strona internetowa również działa bez zarzutu i jest bardzo przejrzysta. Jedynym minusem jest to, że z podkonta eMaxPlus można wykonać tylko jedna darmową operację w miesiącu, gdy o tym zapomnimy to każda kolejna kosztuje nas 5 zł!

Hanna_88

27.01.2010

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (21)
13.12.2021
Odpowiedź firmy
Witam serdecznie. Bardzo dziękuję za zamieszczenie tak pozytywnej opinii na temat naszych usług. Zadowolenie wynikające zarówno z obsługi, jak i korzystania z produktów mBanku jest dla nas dowodem Pani uznania i zaufania. Stanowi też motywację, aby każdego dnia udoskonalać jakość pracy konsultantów call center, a także funkcjonalność serwisu transakcyjnego. Zdajemy sobie sprawę, że przejrzysta, intuicyjna strona pozwala naszym Klientom na sprawne poruszanie się po niej. Kompetentna obsługa operatora mLinii, stanowi natomiast pomoc podczas składania dyspozycji, wykonywania operacji, i dodatkowo jest źródłem ważnych dla Klientów informacji. Odnosząc się do Pani uwagi na temat opłat za przelewy z konta eMaxPlus, pragnę poinformować, że ma Pani możliwość założenia aż czterech rachunków eMaxPlus. Dzięki takiemu rozwiązaniu może Pani zwiększyć ilość bezpłatnych przelewów w miesiącu do czterech. Wyrażam nadzieję, że takie rozwiązanie będzie dla Pani satysfakcjonujące. Życzę również, aby korzystanie z usług mBnku zawsze było dla Pani przyjemnością. Pozdrawiam. Izabela Kuliszczak mBank
Jestem w posiadaniu...
Jestem w posiadaniu karty która umożliwia korzystanie z większości obiektów sportowych na terenie całej Polski całkowicie za darmo. Dzieki niej mogłam sprawdzić jakość usług wielu klubów fitness i siłowni. Między innymi wybrałam się do Fitness Academy do Wrocławskiego Parku Wodnego. Lokalizaja klubu jest bardzo dogodna, blisko centrum, nieopodal dworca PKS i PKP z bardzo dobrym połączeniem MPK oraz z wielkim parkingiem na którym pomiesci sie wiele aut. Co ważne parking jest darmowy! Obsługa klubu jest bardzo kompetentna, pracują tam młode i bardzo wysportowane osoby. Recepcja znajduje się przy samym wejsciu gdzie oprocz uzyskania informacji i kupna biletu można zakupić napoje, suplementy sportowe, jedzenie oraz ubrania i buty do ćwiczeń. Szatnie są bardzo duże z wieloma szafkami, mimo tego bywają dni gdy większość jest zajęta i trzeba w ścisku przebierać się na zajęcia, ale świadczy to tylko o tym że klub ten jest bardzo popularny wśród mieszkańców Wrocławia. Jeśli chodzi o siłownie to posiada ona prawie wszystkie urządzenia które pozwalaja na ćwiczenia każdej partii mięśni. Ostatnio siłownia zakupiła nową partię bieżni, co nie zmusza już cwiczącego do oczekiwania na zwolnienie się miejsca. Jest również bogaty ,,repertuar" zajęć fitness, dla każdego znajdzie się coś odpowiedniego. Ogólnie klub posiada same zalety, jest tylko jedna wada, która mi osobiscie nie odpowiada. Mianowicie chodzi o pobieranie 5 zł od posiadaczy karty członkowskiej multisport, którzy przychodzą po godz.15, czyli w zasadzie o godz. której zawsze chodzi się na zajęcia. Oprócz tego małego mankamentu oceniam klub i całą załogę bardzo pozytywnie.

Hanna_88

27.01.2010

Aquapark Wrocław

Placówka

Wrocław, ul. Borowska 99

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi