Panie pracujące w sklepie, owszem miłe lecz co do prezentacji towaru mam zastrzeżenia. Często zdarza się, że produkty np.promocyjne nie mają aktualnej ceny bądź cena jest nie zgodna z podaną na półce. Zbyt późne wykładanie towaru, klient musi czekać. Jednak dobre podejście personelu częściowo ratuje sytuację.
Pojechaliśmy do ' brico' w celu zakupienia dużego basenu po okazyjnej cenie. Cena owszem była w miarę dobra ale obsługa....uuuuuuuu..... Zanim ktoś raczył łaskawie do nas podejść minęło około 25 minut (to bardzo długo) w tym czasie zdążyliśmy zapoznać się z całym oferowanym asortymentem....co do cen to nie mam większych zastrzeżeń. Problem tkwi jedynie w personelu,nie znają się na swojej pracy tak jak powinni,nie interesują się niczym innym oprócz układania towaru na półkach o doradzeniu w konkretnej sprawie już nie wspomnę. Wracając do basenu..pracownik poinformował nas,że już go nie ma,wyprzedane,wchodząc w sąsiednią alejkę miło się zdziwiliśmy widząc przed sobą owe baseny...hurrra. Tylko dlaczego personel nie zadał sobie "trudu" aby to sprawdzić. LIPA
Tankowanie na stacji Bliska to sama przyjemność.... Mają super promocje, obsługa zjawia się błyskawicznie [jakby wyrastali z pod ziemi :-)) ] są bardzo mili,uprzejmi i chętni do pomocy... zawsze z wielkim uśmiechem na twarzy. Widać,ze zależy im na klientach i dbają o nich szczególnie. Polecam serdecznie....konkurencję omijam na ile mogę :-))
Wchodząc do jakiegokolwiek oddziału banku BZ WBK aż buźka się uśmiecha. Personel wysoko wykwalifikowany, zawsze chętny do pomocy bez problemu można załatwić każdą sprawę dotyczącą np.konta czy też kredytu.W razie błędu pracownika to on sam ponosi koszty związane z wyjaśnieniem sytuacji,przekonałam się na własnej skórze. Pracownik poświęca klientowi tyle czasu ile owy potrzebuje bez limitu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.