W czwartek w godzinach popołudniowych udałam się do Kredyt Banku celem zapoznania się z ofertą kredytową . W banku przy okienku kredytowym właśnie byli zainteresowani klienci . Po około 15 min Pani poprosiła mnie do siebie . Przedstawiłam moje oczekiwania co do kredytu i poprosiłam o wstępną kalkulację . Cała wizyta przebiegła w miłej atmosferze a pracownik banku starał się rozwiać moje wszystkie wątpliwości i zapoznać mnie z różnymi opcjami , które aktualnie są w ofercie . Nie była to moja 1 wizyta w banku więc samą ofertę oceniłam na średnią Poziom obsługi wysoki , zainteresowanie klientem również .
Skuszona reklamą telewizyjną wybrałam się w sobotę 10 marca do Centrum Matarnia odwiedzić salon Agata Meble z myślą zakupu nowego zestawu wypoczynkowego . Salon dość przestrzenny , 2 osoby z personelu na salonie rozmawiające z klientami . Po zakończeniu rozmowy z klientem jedna z Pań podchodzi do mnie i zaczyna rozmowę o ofercie i promocjach . Sprzedawczyni jest kompetentna i bardzo rzeczowa - ja zadaję dużo pytań na które otrzymuję satysfakcjonujące mnie odpowiedzi .Po około 10 min podziękowałam za pomoc i postanowiłam dokładnie przyjrzeć się z ofercie tej firmy Na sklepie jest dużo zainteresowanych klientów czekających na pomoc obsługi .Myślę ,że warto odwiedzić ten salon ze względu na szeroką ofertę i sympatyczną obsługę salonu. Może tylko warto pomyśleć o większej ilości personelu ?
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.