Jestem bardzo zadowolona z obsługi w 100%. Przede wszystkim wiedza na temat asortymentu i rzetelna informacja o nim, czyli jego wady i zalety. Indywidualne podejście do każdego klienta. Pozytywne nastawienie. W sklepie porządek i przejrzystość no i miła muzyka, która umila zakupy :) Spory zakres asortymentu. Przy dużych, czy wielokrotnych zakupach można liczyć na rabat :)
Miła obsługa. Kasjerki zawsze są uśmiechnięte i pozytywnie nastawione do klienta. Jeżeli tworzy się kolejka do kasy automatycznie otwierana jest następna, aby rozładować korek. Ładny wygląd sklepu, poukładany asortyment. Czytelne ceny na półkach. Świeży towar. Dział mięsny doskonale potrafi doradzić.
Moja wizyta miała na celu zwrócenie chybionego prezentu urodzinowego. Sprawę załatwiłam od razu w kilka minut. Byłam obsłużona przez konsultantkę, która chyba nie była kompetentna aby oddać mi pieniądze, więc automatycznie przyszła druga Pani. Personel był uśmiechnięty i pozytywnie nastawiony. Zabrakło mi tylko pytania dlaczego chce oddać produkt i ewentualna propozycja wymiany na inny.
Była godzina krótko przed zamknięciem sklepu. Była tylko jedna kasa czynna a w kolejce kilka osób. Pani, która na plakietce miała imię Gabriela wyglądała na osobę, która jest za karę. Miała wrogi wyraz twarzy. Klient przede mną zapłacił "grubymi" pieniędzmi i Pani nie miała jak wydać, a energia z jaką starała się wezwać innego pracownika w celu rozdrobnienia pieniędzy była w żółwim tempie. Po nie udanej próbie wezwanie innego pracownika zostawiła kasę i klientów bez słowa i osobiście poszła osobę kompetentną. Byłam oburzona obsługą tej akurat Pani. Pozostałe wizyty oceniam pozytywnie.
Bardzo trudno umówić się na wizytę. Przychodnia czynna jest od godziny 7,00 a kolejki są już od 6,00 Telefonicznie trzeba próbować już od 7, ponieważ w późniejszym terminie do lekarzy jest komplet, nawet przy wizytach popołudniowych. Przy "okienku" jest kilka Pań, ale nikt nie raczy podejść i pacjent musi swoje odczekać. Pacjenci są obsługiwani z musu i bardzo przedmiotowo. Są długie kolejki do specjalistów, a do okulisty jest magiczny jeden termin samej rejestracji. Z przychylnością i kompetencją spotkać można się dopiero w gabinecie lekarskim. Przychodnia jest czyta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.