W dniu dzisiejszym w markecie chaos towar porozkładany na Euro paletach. bezcenny (nie ma cen na towarze). Cena Milki Bombonierki Serduszka 8,99 na skanerze a na półce 7.49.Bałagan!! Zrezygnowałem z zakupów to nie na moje nerwy. Nie wiem czy ktoś z nadzoru handlowego tutaj zagląda lub też z kierownictwa sieci Carrefour. A szkoda widocznie nie zależy im na dobrej opinii jako market.
16.08.2011. zgłosiłem reklamację telefonu marki Nokia. Pani na punkcie obsługi klienta poinformowała mnie że czas naprawy to w serwisie Nokia 14-21 dni roboczych (kłamstwo!) Od dnia 17.09.2011 (miesiąc po zgłoszeniu reklamacji)musiałem wręcz nachodzić punkt obsługi klienta ponieważ żadna z Pań tam pracujących nie miała ani pojęcia kiedy wysłano mój telefon ani nie potrafiła mi wskazać do którego serwisu. Dwukrotnie podawałem nr telefonu w celu kontaktu jednak nikt nie zadzwonił. Po 3-ciej interwencji.. dziś łaskawie otrzymałem telefon iż moja komórka jest do odbioru naprawiona. Sprawdzam datę przyjęcia do serwisu Nokia i kolejny szok wpisana data 10.09.2011 data naprawy dwa dni później. Wniosek jaki się nasuwa to jedno mój telefon przeleżał prawie miesiąc w biurze obsługi klienta zanim ktoś łaskawie raczył go wysłać. Nigdy nie kupie tam już żadnych urządzeń RTV/AGD ani niczego innego nie polecam. Katastrofa
Udałem się do sklepu w celu zakupu szafki łazienkowej. Po wejściu standardowym dzień dobry zabrałem się za poszukiwania interesującego mnie przedmiotu. Pani obsługująca w tym czasie była zajęta innym klientem i nie zwróciła na mnie uwagi. Postanowiłem poczekać , po ok 10 min od mojego wejścia , przystanąłem przy miejscu gdzie obsługuję się klientów... czekając na moją kolej. W tym momencie pojawiła się inna Pani w blond włosach chyba szefowa , zupełnie nie zwróciła na mnie uwagi weszła i zabrała się za swoje sprawy prowadząc jakieś przyjacielskie rozmowy przez telefon zapewne prywatne. Druga Pani zapewne pracownica widząc już rysujące się na mojej twarzy poirytowanie , przeprosiła klientkę i zapytała czy może mi jakoś pomóc. Zapytałem o szafkę i po chwili już wszystko wiedziałem.. Dziwi mnie postawa "szefowej"??? która ignoruje klientów , powiem szczerze mimo dużego wyboru zakupu nie dokonałem ze względu na sposób w jaki zostałem potraktowany. Przecież właścicielowi powinno zależeć na dobrej opinii i zadowoleniu klientów. Oczywiście odradzę moim znajomym zakupy w tym sklepie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.