Opinie użytkownika (3)

W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym w markecie chaos towar porozkładany na Euro paletach. bezcenny (nie ma cen na towarze). Cena Milki Bombonierki Serduszka 8,99 na skanerze a na półce 7.49.Bałagan!! Zrezygnowałem z zakupów to nie na moje nerwy. Nie wiem czy ktoś z nadzoru handlowego tutaj zagląda lub też z kierownictwa sieci Carrefour. A szkoda widocznie nie zależy im na dobrej opinii jako market.

HEADDNB

07.03.2012

Carrefour

Placówka

Kutno, Oporowska 6A

Nie zgadzam się (0)
16.08.2011. zgłosiłem reklamację...
16.08.2011. zgłosiłem reklamację telefonu marki Nokia. Pani na punkcie obsługi klienta poinformowała mnie że czas naprawy to w serwisie Nokia 14-21 dni roboczych (kłamstwo!) Od dnia 17.09.2011 (miesiąc po zgłoszeniu reklamacji)musiałem wręcz nachodzić punkt obsługi klienta ponieważ żadna z Pań tam pracujących nie miała ani pojęcia kiedy wysłano mój telefon ani nie potrafiła mi wskazać do którego serwisu. Dwukrotnie podawałem nr telefonu w celu kontaktu jednak nikt nie zadzwonił. Po 3-ciej interwencji.. dziś łaskawie otrzymałem telefon iż moja komórka jest do odbioru naprawiona. Sprawdzam datę przyjęcia do serwisu Nokia i kolejny szok wpisana data 10.09.2011 data naprawy dwa dni później. Wniosek jaki się nasuwa to jedno mój telefon przeleżał prawie miesiąc w biurze obsługi klienta zanim ktoś łaskawie raczył go wysłać. Nigdy nie kupie tam już żadnych urządzeń RTV/AGD ani niczego innego nie polecam. Katastrofa

HEADDNB

21.09.2011

Carrefour

Placówka

Kutno, Oporowska 6A

Nie zgadzam się (3)
Udałem się do...
Udałem się do sklepu w celu zakupu szafki łazienkowej. Po wejściu standardowym dzień dobry zabrałem się za poszukiwania interesującego mnie przedmiotu. Pani obsługująca w tym czasie była zajęta innym klientem i nie zwróciła na mnie uwagi. Postanowiłem poczekać , po ok 10 min od mojego wejścia , przystanąłem przy miejscu gdzie obsługuję się klientów... czekając na moją kolej. W tym momencie pojawiła się inna Pani w blond włosach chyba szefowa , zupełnie nie zwróciła na mnie uwagi weszła i zabrała się za swoje sprawy prowadząc jakieś przyjacielskie rozmowy przez telefon zapewne prywatne. Druga Pani zapewne pracownica widząc już rysujące się na mojej twarzy poirytowanie , przeprosiła klientkę i zapytała czy może mi jakoś pomóc. Zapytałem o szafkę i po chwili już wszystko wiedziałem.. Dziwi mnie postawa "szefowej"??? która ignoruje klientów , powiem szczerze mimo dużego wyboru zakupu nie dokonałem ze względu na sposób w jaki zostałem potraktowany. Przecież właścicielowi powinno zależeć na dobrej opinii i zadowoleniu klientów. Oczywiście odradzę moim znajomym zakupy w tym sklepie.

HEADDNB

11.08.2011

Świat Łazienki

Placówka

Kutno, 29 Listopada 14

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi