Opinia użytkownika: HEADDNB
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: 16.08.2011. zgłosiłem reklamację telefonu marki Nokia. Pani na punkcie obsługi klienta poinformowała mnie że czas naprawy to w serwisie Nokia 14-21 dni roboczych (kłamstwo!) Od dnia 17.09.2011 (miesiąc po zgłoszeniu reklamacji)musiałem wręcz nachodzić punkt obsługi klienta ponieważ żadna z Pań tam pracujących nie miała ani pojęcia kiedy wysłano mój telefon ani nie potrafiła mi wskazać do którego serwisu. Dwukrotnie podawałem nr telefonu w celu kontaktu jednak nikt nie zadzwonił. Po 3-ciej interwencji.. dziś łaskawie otrzymałem telefon iż moja komórka jest do odbioru naprawiona. Sprawdzam datę przyjęcia do serwisu Nokia i kolejny szok wpisana data 10.09.2011 data naprawy dwa dni później. Wniosek jaki się nasuwa to jedno mój telefon przeleżał prawie miesiąc w biurze obsługi klienta zanim ktoś łaskawie raczył go wysłać. Nigdy nie kupie tam już żadnych urządzeń RTV/AGD ani niczego innego nie polecam. Katastrofa