Wizyta przebiegła na zakupach personel zajęty usuwaniem awarii z informacji od osoby zatrudnionej: cały system kas nie działał przerwa ok 30 minut pojawiające się komunikaty nie spowodowały zamieszania i niepotrzebnego tłumu przy kasach w momencie uruchomienia systemy do pracy skierowano personel \, który na codzień nie "siada" na kasach, system elektronicznych metek poza kilkoma punktami działa pozytywnie, personel związany z obługą klientów udziela informacji na rożne pytania w sposób miły i grzeczny.
Wchodząc do sklepu przywitało mnie "dzień dobry" ze strony personelu w liczbie jednej osoby. W trakcie obsługi poprzedającego mnie klienta widziałem na zapleczu rozmawiającą osobę , która przypatrywała się klientom, będąc już kupującym personel odpowiadał na moje pytania rzeczowo i zwięźle, samemu proponując rozwiazania. Zakup przebiegł nienagannie jednak osoba na zapleczu może wprowadzać w zakłopotanie kupujących.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.