Opinie użytkownika (2)

Wizyta przebiegła na...
Wizyta przebiegła na zakupach personel zajęty usuwaniem awarii z informacji od osoby zatrudnionej: cały system kas nie działał przerwa ok 30 minut pojawiające się komunikaty nie spowodowały zamieszania i niepotrzebnego tłumu przy kasach w momencie uruchomienia systemy do pracy skierowano personel \, który na codzień nie "siada" na kasach, system elektronicznych metek poza kilkoma punktami działa pozytywnie, personel związany z obługą klientów udziela informacji na rożne pytania w sposób miły i grzeczny.

Grzegorz_849

02.12.2011

E.Leclerc

Placówka

Radom, Toruńska 1

Nie zgadzam się (3)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu przywitało mnie "dzień dobry" ze strony personelu w liczbie jednej osoby. W trakcie obsługi poprzedającego mnie klienta widziałem na zapleczu rozmawiającą osobę , która przypatrywała się klientom, będąc już kupującym personel odpowiadał na moje pytania rzeczowo i zwięźle, samemu proponując rozwiazania. Zakup przebiegł nienagannie jednak osoba na zapleczu może wprowadzać w zakłopotanie kupujących.

Grzegorz_849

02.12.2011

Fogiel

Placówka

Radom, Słowackiego

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi