Opinie użytkownika (2)

Wizyta w Banku...
Wizyta w Banku dotyczyła przelania pieniążków z rachunku na konto oszczędnościowe. Wszystko zostało załatwione profesjonalnie. Dobre przywitanie mnie jako klienta, pełna informacja odnośnie mojej sprawy. Kobieta obsługująca zaproponowała mi również inne rozwiązania oszczędnościowe niż te których sprawa dotyczyła, czyli została zaproponowana mi transakcja dosprzedażowa. Jestem zadowolony w pełni z jakości obsługi.

Grzegorz_402

19.12.2009

Bank Millennium

Placówka

Białystok, Boh. Monte Cassino

Nie zgadzam się (24)
Załatwiałem sprawę zamknięcia...
Załatwiałem sprawę zamknięcia lokaty. Po wejściu do banku, pierwsza obserwacja,dużo ludzi czekało do wypłacenia, wpłacenia środków do kasy. Zaraz po wejściu, po minucie podszedł do mnie Pan z obsługi, zapytał w jakim celu przyszedłem, po udzieleniu odpowiedzi, usłyszałem że muszę chwilę zaczekać. Jedynie dlaczego nie daję oceny 5+ to że nie dostałem informacji do jakiego stanowiska mam czekać, a przy zamknięciu lokaty nie wydawało mi się że mam czekać do kasy. Jednak Pan obsługujący mnie wrócił dosłownie po minucie, dwóch. Pozostała cześć obsługi była sprawna, szybka, dlatego taka moja ocena.

Grzegorz_402

19.12.2009

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Białystok, Piekna 5/2

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi