Wizyta w Banku dotyczyła przelania pieniążków z rachunku na konto oszczędnościowe. Wszystko zostało załatwione profesjonalnie. Dobre przywitanie mnie jako klienta, pełna informacja odnośnie mojej sprawy. Kobieta obsługująca zaproponowała mi również inne rozwiązania oszczędnościowe niż te których sprawa dotyczyła, czyli została zaproponowana mi transakcja dosprzedażowa. Jestem zadowolony w pełni z jakości obsługi.
Załatwiałem sprawę zamknięcia lokaty. Po wejściu do banku, pierwsza obserwacja,dużo ludzi czekało do wypłacenia, wpłacenia środków do kasy. Zaraz po wejściu, po minucie podszedł do mnie Pan z obsługi, zapytał w jakim celu przyszedłem, po udzieleniu odpowiedzi, usłyszałem że muszę chwilę zaczekać. Jedynie dlaczego nie daję oceny 5+ to że nie dostałem informacji do jakiego stanowiska mam czekać, a przy zamknięciu lokaty nie wydawało mi się że mam czekać do kasy. Jednak Pan obsługujący mnie wrócił dosłownie po minucie, dwóch. Pozostała cześć obsługi była sprawna, szybka, dlatego taka moja ocena.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.