W mieście znajduje się jeden wpłatomat banku, w związku z tym powinien być dostępny dla klientów bardzo często, a ewentualna naprawa usterki powinna nastąpić w krótkim czasie. Chciałem dokonać wpłaty pieniędzy na konto, jednak jedyny wpłatomat był nieczynny, po czym pracownik placówki na pytanie dotyczące kiedy nastąpi naprawa, usłyszałem odpowiedź, że nastąpi to dnia następnego.
Po wejściu do salonu Skody moje zainteresowanie wzbudziła Skoda Fabia. Po krótkim czasie podszedł do mnie pracownik salonu z propozycją pomocy. Pracownik zaprezentował mi samochód, jego główne atuty, a także pozwolił na sprawdzenie pojazdu od wewnątrz, usiąść za kierownicą pojazdu, informując mnie jednocześnie, iż udostępniony model różni się od modelu propowanego wcześniej, na podstawie krótkiego zapoznania się z moimi wymagania co do auta, tj. wyposażeniem, posiadaną kwotą, liczbą przejeżdzanych kilometrów.
Do naprawy gwarancyjnej został oddany zestaw HF (usterką była niedziałająca lewa słuchawka). Po oddaniu zestawu w dniu 10.10.2008, zestaw do odbioru był w dniu 17.10.2008, jednak kolor słuchawek był nie taki sam jak orginalny (był biało-niebieski, a przysłano czarny). W dniu 20.10.2008 (po wcześniejszym umówieniu z pracownikiem salonu) pracownik salonu skonsultował z pracownikiem serwisu zainstniałą sytuację. Pracownik serwisu poprosił o odesłanie zestawu HF z zaznaczeniem o zaistniałej pomyłce. Pracownik salonu operatora wypełnił odpowiedni formularz zgłoszeniowy, z którym zestaw zostanie odesłany spowrotem do serwisu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.