Udałem się do sklepu w celu zakupienia obuwia dla syna. Syn wybrał buty i chcieliśmy za nie zapłacić. Do sklepu weszliśmy około 20-25 minut przed zamknięciem. Przymierzanie oczywiście trochę czasu zajęło, ale udało się dobrać model i rozmiar. Chcieliśmy właśnie podejść do kasy gdy oznajmiono nam, że właśnie sklep już zamykają i niestety nie możemy za buty już zapłacić. To był szok, myśleliśmy, że to żart,ale niestety nie. Podziękowano nam i zaproszona na dzień następny. Aby zakupić wybrane buty musieliśmy powtórnie przyjechać następnego dnia.
Market znajduje się przy obwodnicy miasta, przez co dojazd do niego jest bardzo dogodny. Asortyment dość bogaty. Jedynym problemem jest zbyt mała ilość obsługi. Bardzo często czynna jest tylko jedna kasa. Zakup alkoholu również wiąże się z oczekiwaniem na pracownika. To wszystko rekompensują jednak asortymentem
Po raz kolejny zostałem miło zaskoczony obsługą w tym sklepie.
Po moim wejściu do sklepu jeden ze sprzedawców zainteresował się moją osobą. Zapytał w czym może pomóc? Pomógł mi dobrać uszkodzoną część i wcale nie była to ta z najwyższej półki - czyli u Nich nie tylko liczy się zysk, ale i zadowolenie klienta. Takie zachowanie należy promować.
Udałem się do sklepu, aby zakupić część do samochodu. pomimo kilku osób w środku sprzedawca zainteresował się moją osobą. zapytał czego potrzebuję. Po uzyskaniu informacji sprawdził informację o części w katalogach. Poinformował mnie o różnych firmach, które daną część produkują i jakie są każdej z nich zalety.
Uważam, że nie jest to normalne. Bardzo często wchodząc do sklepu to klient musi sam "szukać" sprzedawcy, a w tym przypadku było inaczej. Z tego co zauważyłem to nie tylko ja byłem potraktowany w ten sposób. Uważam, że takie traktowanie klienta należy wyróżniać.
Chciałem zakupić dla syna odtwarzacz MP4. Znalazłem odpowiedni na stoisku w TESCO. Niestety przez kilka minut szukałem obsługi i nic. Poprosiłem panie z stoiska obok aby kogoś poprosiła, ale pani poinformowała mnie, że nikt mnie nie obsłuży - może później. Spróbowałem po 20 minutach, ale sytuacja się powtórzyła. Nie wiem na czym polega polityka TESCO, ale jeżeli towar jest zamknięty w opakowaniu, a klient chce go zakupić, to powinien znaleźć się ktoś, kto mu w tym pomoże. Niestety zakupiłem taki odtwarzacz w innym sklepie. Tam znalazła się osoba z obsługi, która pokazała mi urządzenie.
W tym dniu tankowałem po raz kolejny na stacji Shell w Pile. Zauważyłem, że obsługa przy dystrybutorach uwijała się jak mogła. Było to miłe zaskoczenie. Oferowano mi również lepszy rodzaj paliwa ukazując jego właściwości. Mankamentem, który ponownie się pojawił, to kolejka do kasy. Jedna osoba obsługująca kasy, jak jest kolejka to trochę mało, ale może mam pecha.
Stacja posiada dobre położenie przy drodze wylotowej z miasta. Stacja Shell ma 6 dystrybutorów plus jeden z gazem.
Jest to jedyna stacja tej sieci w mieście. zauważyłem, że ostatnio na stacji pomimo kilkuosobowej obsługi nie zawsze skłonna ona jest do pomocy. Chociaż nie zawsze tak jest - zależy to od zmiany i kierownika jaki na niej jest. Za zakupy można płacić również kartami za paliwo jak i za drobne zakupy. Stacja posiada dobre położenie przy drodze wylotowej z miasta. Stacja ma 6 dystrybutorów plus jeden z gazem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.