Osoba obsługująca była miła i uprzejma. Przywitała się, zapytała o kartę programu partnerskiego oraz czy konieczna będzie faktura. Oprócz pobrania opłaty za paliwo zaproponowała produkt będący na promocji.Podczas przygotowywania produktu ze strefy Wild Been Cafe sprzedawca zachował higieniczne warunki, produkt przygotował w rękawiczkach, używał szczypców do przenoszenia produktów. Otrzymany produkt był estetyczny, obsługa dołączyła także chusteczki. Strefa Wild Been czysta i zadbana podobnie jak wnętrze sklepu oraz toalety. Ekspedient zainteresowany obsługiwaną osobą. Sprzedawca był schludnie ubrany, posiadał plakietkę ze swoim imieniem. Transakcja przeprowadzona szybko i sprawnie pomimo dość sporego ruchu na stacji w danym momencie. Po dokonaniu płatności kasjer poinformował o łącznej oraz o doliczonej w dniu dzisiejszym liczbie punktów. Kulturalnie pożegnał się, dziękując za wizytę, zaprosił do ponownego odwiedzenia życząc miłego popołudnia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.