Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Grzegorz_249

Dotycząca firmy: BP

Treść opinii: Osoba obsługująca była miła i uprzejma. Przywitała się, zapytała o kartę programu partnerskiego oraz czy konieczna będzie faktura. Oprócz pobrania opłaty za paliwo zaproponowała produkt będący na promocji.Podczas przygotowywania produktu ze strefy Wild Been Cafe sprzedawca zachował higieniczne warunki, produkt przygotował w rękawiczkach, używał szczypców do przenoszenia produktów. Otrzymany produkt był estetyczny, obsługa dołączyła także chusteczki. Strefa Wild Been czysta i zadbana podobnie jak wnętrze sklepu oraz toalety. Ekspedient zainteresowany obsługiwaną osobą. Sprzedawca był schludnie ubrany, posiadał plakietkę ze swoim imieniem. Transakcja przeprowadzona szybko i sprawnie pomimo dość sporego ruchu na stacji w danym momencie. Po dokonaniu płatności kasjer poinformował o łącznej oraz o doliczonej w dniu dzisiejszym liczbie punktów. Kulturalnie pożegnał się, dziękując za wizytę, zaprosił do ponownego odwiedzenia życząc miłego popołudnia.