Fatalnie. Koszmarna obsługa, pozbawiona wiedzy merytorycznej. Do tego Pani próbowała odesłać mnie do innego oddziału banku. Brak jakiejkolwiek chęci do załatwienia sprawy. Temat dot. książeczki mieszkaniowej. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi. Na plus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry,
dziękujemy za zamieszczoną opinię i pozytywną ocenę naszej oferty oraz wyglądu placówki. Zwrócimy uwagę na potrzebę poszerzenia wśród pracowników Oddziału wiedzy z zakresu książeczek mieszkaniowych. Satysfakcja klientów jest dla nas bardzo ważna, dlatego jesteśmy wdzięczni za ten sygnał.
Pozdrawiamy!
PKO Bank Polski
Odwiedziłem placówkę Alior...
Odwiedziłem placówkę Alior Banku, w celu założenia konta oraz uzyskania karty kredytowej. Moje wejście do placówki zostało szybko zauważone i Konsultant zaprosił mnie do swojego "boxu". Palcówka sprawia bardzo dobre wrażenia, wydzielone stanowiska konsutantów, tworzące osobne "pokoje", sprawiają, że rozmowa nie jest niczym zakłócana. Dodatkowo monitory na biurkach skierowane do Klienta obrazują to o czym aktualnie romawiamy.
Z Kolei Konsulatant, zwięźle i konkretnie opowiedział mi o interesujących mnie produktach i dodatkowo bez problemu wyjaśnił moje wątpliwości.
Sprawa została sprawnie załatwiona, formalności ograniczone do minimum. Mam nadzieję, że obsługa posprzedażowa, będzie równei dobra.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.