Market znajduje się przy większym kompleksie handlowym. Jest spory parking. W sklepie udałem się do punktu usługowego z pytaniem o szczegóły oferty docinania na wymiar. Na miejscu para klientów rozmawiała z pracownikiem. Oczekując rozglądałem się po okolicy. Z dużego, czytelnego plakatu poznałem stawki za usługi - nie były wygórowane. Pracownika spytałem o dokładność docinania i czas oczekiwania. Pytałem także o możliwość odbioru w dniu następnym. Po uzyskaniu odpowiedzi zdecydowałem się na zakup i usługę. Przekazałem pracownikowi produkt do trzech cięć i miałem 20 minut na dodatkowe zakupy. Przeszedłem się trochę po sklepie niczym w muzeum . Z tego co zaobserwowałem to pracownicy są zorientowani w lokalizacji asortymentu, są mili i uśmiechnięci. Kiedy wróciłem do punktu usługowego moje zlecenie czekało na mnie gotowe. Poszedłem do kasy. Kolejek nie było sprawnie dokonałem płatności.
Dodając zaskakująco irytujące notoryczne pytanie o kod pocztowy przy kasie, podsumował bym jakość obsługi dobrze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.