Dzis okolo godz 12.00 udalem sie na zakupy do w/w sklepu. Zakupiłem puszke piwa "Kasztelan", cena 2,29, dla pewnosci sprawdzilem na czytniku i tam wyswietlona cena 2,37. Zabrałem piwo no i inne artykuły i udałem sie do kasy.Przy kasie nie wyraziłem mojej opinie, bo co Pani Kasjerka, tylko kasuje.Poszedłem do "obsługi klienta". Tam poinformowałem Panią dlaczego co i jak. Pani zadzwoniła, upewnila sie i poinformowala mnie ze są poprostu DWIE CENY w chłodziarkach, CZEGO NIEZAUWAŻYŁEM!!!! DOWODEM MOGŁO BY BYC ZROBIONE FOTO. ZWRÓCONO MI ROZNICE KASOWA. Wnioskuje ze ów piwo nie jest sprzedawane po niższej cenie, a klienci poprostu nieswiadomi płaca, a może kasa segreguje piwo schłodzone i nie schlodzone i dlatego rózne ceny ???? KLIENCIE ! STARAJ SIE SPRAWDZAĆ CENE PRODUKTU NA CZYTNIKU!
Około godziny 12.30 udałem sie na zakupy, a konkretnie w celu zakupienia kostek rosołowych. Chwile mi zajęło aby znalesc w/w towar. Moja uwaga skupila sie na dziwnie niskich cenach, więc zaczłem sprawdzać na czytniku i zeczywiście na czytniku ceny były o wiele wyższe. Po kilku podejściach do czytnika zjawił sie ochroniarz i zaczął mnie obserwowac,poinformowałem go o moich wątpliwościach , a On wskazał mi Panią Kierownik która siedziała przy kasie. Ustawiłem sie w kolejce w ktorej kasowała i pionformowałem o incydencie. Pani Kierownik wysłuchała i zapewniła że sie tym zaraz zajmie. Kliencie! Sprawdzaj cene towaru na czytniku!
Około 18.40 udałem sie do sklepu w celu zakupu urządzenia z działu RTV. Oglądając sprzet, wyrażając zainteresowanie, nikt z obsługi nie zwrocil na mnie uwagi, ja zacząłem szukac kogos z obsługi, bylo 2 pracownikow, jeden rozmawiał z klientem? moze... drugi chodzil, znikał na zapleczu. zabralem sprzet i poszedlem do kasy. Zwracając uwage kasjerce na sytuacje nic nie [powiedziala. Zapytałem o gwarancje, zaplacilem i wyszedłem. BRAK ZACZERPNIĘCIA RADY NA TEMAT SPRZETU !
Sklep na ul.Wolności 8 (nie mogłem wpisać ulicy więc wybrałem najbliższy czyli jw) czysto, poukładane na półkach az miło sie patrzy i wybiera artykuły. Polecam
Dzis szybkie zakupy w markecie Carrefour. Udalem sie do działów z artykulami ktorymi byłem zainteresowany. Artykuły które szukałem były na pólkach w widoczny sposób wyeksponowane. Włożyłem do koszyka i poszedłem do kasy. Chwile sie zastanawiałem do ktorej kasy sie ustawić. Przy kasie "Pierwszeństwo obsługi" nie było wiele osób więc ustawilem sie w kolejce było ok 4 osoby z przodu. Kasjer sprawnie obsługiwał. Z powodu braku kodu na towar jednego z klienów, kasjer sprawnie to wyjaśniał przez telefon. Moje artykuły zeskanował, podał sume, zapłacilem kartą i otrzymalem paragon i potwierdzenie transakcji.
Po wejsciu do BIEDRONKI zauważyłem że jest czysto, pracownica maszynowo zmywała podłoge, jak na poranną pore wiele artykułów było już wyłożonych na półkach i zamrażarkach. Na dziale chemicznym troche nieład na pólkach, artykuły promocyjne w koszach nie poukładane. W zamrażarkach zwrócilem uwage na termin ważności artykułu, krótszy termin przydatności z przodu - bliżej klienta. Pytając o czekolady ,pracownik uprzejmie wskazał półke. Przy kasie miła obsługa, wydanie reszty i paragonu
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.