Brak pracownika podjazdu. Po przyjeździe na stację nie było pracownika podjazdu i przez całą wizytę nie pojawił się.Obsługa przy kasie sprawna, bardzo krótki czas oczekiwania. Przytankowałem kasieprzywitany.przywitany Mimo niewielkiego ruchu pracownica nie potrafiła sama określić stanowiska przy którym . Pracownica nie spytała czy potrzebuję fakturę, nie zaproponowała dodatkowego produktu do zakupu. Po transakcji zostałem pożegnany i zaproszony do kolejnej wizyty.
Wnętrze sklepu czyste, jednakże poruszanie się utrudniały pok]układane kartony z butami. Obsługa miła i pomocna. Pracownica przerwała wykonywane czynności i podeszła aby pomóc i doradzić. Pokazała alternatywny towar i pomogła w przymierzeniu. Podczas finalizacji transakcji pracownica poinformowała o możliwości wymiany lub zwrotu towaru. Asortyment w przypadku obuwia dziecięcego był ubogi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.