Opinie użytkownika (2)

Z usług karty...
Z usług karty Citibanku korzystam od dawna - w sumie na pewno ponad 12 lat. Karty i konta mam w kilku bankach więc naprawdę o obsłudze mogę dużo powiedzieć. Ostatnio przydarzyła mi się reklamacja, którą muszę opisać i pochwalić Citibank. Spłacając całość zadłużenia na wyciągu karty pomyliłem się o 100zł. Nie wiem jak to się stało ale liczyłem dwa, czy trzy razy i niestety pomyliłem się o 100pln. Dzwoniłem jeszcze na obsługę klienta w celu potwierdzenia wielkości spłaty. Dokonałem spłaty - ciesząc się z blisko 60 dniowego okresu bez odsetkowego. Po paru dniach widzę naliczone odsetki (a nawet jeśli nie spłaci się przysłowiowej złotówki liczone są od całej kwoty). Wkurzony dzwonię na infolinie i składam reklamację - mówiąc, że dowodem jest również nagranie. po paru dniach widzę cofnięte naliczone odsetki- myślę sobie "więc jednak to był błąd osoby z infolinii" - ale miło, że się przyznali. Jeszcze później przychodzi list z Citibanku, który wyprowadza mnie z błędu:"odsłuchano moje nagranie i konsultant podał kwotę prawidłową, ale z uwagi na naszą długoletnią współpracę wyjątkowo uznają moją reklamację". Rzadko zdarza się, że bank traci odsetki, które przecież mu się należą. Ale klienta mają już na lata. Dziękuję i gratuluję

Gresiek

06.02.2012

Citi Handlowy

Placówka

Warszawa, KEN 105

Nie zgadzam się (0)
02.08.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zamieszczenie opinii na temat naszego Banku. W codziennej pracy dokładamy starań, aby oferować usługi najwyższej jakości. Dlatego jest nam ogromnie miło, że nasze starania spotkały się z Pana uznaniem. Mamy również nadzieję, że w przyszłej współpracy damy Panu jeszcze więcej powodów do zadowolenia. Pozdrawiamy, Biuro ds. Komunikacji Elektronicznej z Klientem.
Skorzystałem z usług...
Skorzystałem z usług kancelarii i pana Adama M. z polecenia znajomego. Na miejscu wszystko ładnie i miło wyglądało. Wizyta zaczęła się punktualnie, pan Adam dokładnie i zrozumiałym językiem wszystko mi tłumaczył, interpretując warunki umowy-sprawy w jakiej do niego się zgłosiłem.Dodatkowo zgodził się odpowiedzieć na moje dodatkowe pytanie i wydać pisemną interpretację jeśli będzie taka potrzebna. Po zasięgnięciu opinii specjalisty bardzo zadowolony wyszedłem z kancelarii. Następnie zgodnie z sugestiami adwokata pana Adama odpowiedziałem na pismo firmy. Niestety po pewnym czasie otrzymałem odpowiedź od prawnika firmy z całkiem inną interpretacją sprawy. Napisałem meila do pana Adama z prośbą o obiecaną interpretację i niestety od dwóch tygodni cisza. Najważniejsza sprawa - dobra i prawidłowa opinia jaka jest wymagana od Kancelarii Prawniczej zawiodła. Nie polecam.

Gresiek

06.02.2012

Kancelaria Prawnicza Adama Malinowskiego

Placówka

Warszawa, Plac Szembeka

Nie zgadzam się (8)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi