Opinia użytkownika: Gresiek
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Z usług karty Citibanku korzystam od dawna - w sumie na pewno ponad 12 lat. Karty i konta mam w kilku bankach więc naprawdę o obsłudze mogę dużo powiedzieć. Ostatnio przydarzyła mi się reklamacja, którą muszę opisać i pochwalić Citibank. Spłacając całość zadłużenia na wyciągu karty pomyliłem się o 100zł. Nie wiem jak to się stało ale liczyłem dwa, czy trzy razy i niestety pomyliłem się o 100pln. Dzwoniłem jeszcze na obsługę klienta w celu potwierdzenia wielkości spłaty. Dokonałem spłaty - ciesząc się z blisko 60 dniowego okresu bez odsetkowego. Po paru dniach widzę naliczone odsetki (a nawet jeśli nie spłaci się przysłowiowej złotówki liczone są od całej kwoty). Wkurzony dzwonię na infolinie i składam reklamację - mówiąc, że dowodem jest również nagranie. po paru dniach widzę cofnięte naliczone odsetki- myślę sobie "więc jednak to był błąd osoby z infolinii" - ale miło, że się przyznali. Jeszcze później przychodzi list z Citibanku, który wyprowadza mnie z błędu:"odsłuchano moje nagranie i konsultant podał kwotę prawidłową, ale z uwagi na naszą długoletnią współpracę wyjątkowo uznają moją reklamację". Rzadko zdarza się, że bank traci odsetki, które przecież mu się należą. Ale klienta mają już na lata. Dziękuję i gratuluję