Opinie użytkownika (4)

Zawitałam tego dnia...
Zawitałam tego dnia do nowo otwratego marketu w Mońkach. Nastawaiałam się na "nachalność" obsługi a tu bardzo miłe zaskoczenie, Swobic=dnie można było przejśc po markecie i zastanowić się nad zakupami, Na dzile miśnym Panie bardzo miło zachęcały do degustacji oraz zakupu ich wyrobów. Świetny marketm świetna obsługa.Gorąco polecam

Grażyna_96

05.03.2011

Topaz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
okres urlopów to...
okres urlopów to chyba jagorszy czas dla nas zwykłych klientów banku. niestety mój pobyt w ww banku planowałam jedynie na 15 minut a okazało się, ze trwał 2 godz. Pan który się zajmuje kredytami na dom musiał zastępować panie, które zajmują się obsługą klienta odnośnie kredytów i kart. masakra, totalna porażka.

Grażyna_96

06.08.2010

Bank BPH

Placówka

Białystok, Branickiego 19

Nie zgadzam się (22)
Dnia 14 stycznia...
Dnia 14 stycznia miałam stłuczkę, od razu zgłosiłam telefonicznie fakt i zostałam umówiona na spotkanie z likwidatorem szkód w Białymstoku.Pani która ze mną rozmawiała była bardzo sympatyczna i zapewne gdyby instytucja PZU była równie sympatyczna jak ta PANI PRZEZ TELEFON NIE PISAŁA BYM DZIŚ SKARGI TYLKO POCHWAŁĘ. Według likwidatora mogłam śmiało jeździć swoim autem, rzeczywistość jednak okazała się inna. Gdy pojechałam do serwisu, okazało się że absolutnie nie mogę jeździć tym autem, gdyż zagraża to bezpieczeństwu innym użytkownikom oraz mojemu. Więc dlaczego PZU wyraża zgodę na jeżdżenie samochodem, który zagraża życiu? Przez ten fakt byłam "wyłączona" zawodowo przez prawie 3 tygodnie, ponieważ tyle trwała naprawa mego auta. PZU nie wyraziło zgody na auto zastępcze, gdyż jak wcześniej napisałam według PZU mogłam normalnie jeździć swoim autem.

Grażyna_96

22.03.2010

PZU

Placówka

Białystok, Jana Pawła II 75

Nie zgadzam się (29)
Dzis po raz...
Dzis po raz kolejny zauwazyłam, ze Panie pracujące w dziale mięsnym są neistety bardzo nieprzyjemne.Wygladają jakby pracowały tam "za karę". Gdy biorą mieso do ręki, to wyglada jak by chciały tym mięsem rzucić w klienta.Bardzo często zanim podejdą do klienta by go obsłużyć, to minie sporo czasu, gdyż robią to bardzo wolno a często sie zdarza,że po drodze mają jeszcze jakieś czynności do wykonania. Gdy klient chce obejrzeć mieso które akurat leży obok "ręki" Pani sprzedającej, niestety musi się przygotować na niemiłą minę Pani.

Grażyna_96

19.03.2010

Carrefour

Placówka

Białystok, Wrocławska 20

Nie zgadzam się (12)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi