Personel niezbyt przyjazny przy bezpośredniej obsłudze Klienta, widoczne zniecierpliwienie, choć wygląd zewnętrzny profesjonalny, brak oferty zgodnej z oczekiwaniem Klienta, czas obsługi powolny, długie oczekiwanie w kolejce, brak możliwości załatwienia sprawy ze względu na sobotę, sala obsługi przestronna jednak mało przyjazna, zimna, brak jednoczesnej widoczności wszystkich stanowisk.
Personel przyjazny Klientowi, kompetentny i profesjonalny (zarówno wygląd jak i obsługa), odczuwalne pozytywne nastawienie na potrzeby Klienta, oferta przedstawiona w sposób czytelny i zachęcający, czas obsługi adekwatny do tematu, bez oczekiwania na zauważenie, wnętrze czyste, przestronne, wygodne, oznakowanie pomocne Klientowi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.