Chciałem złożyć wniosek spłatę kredytu we frankach. Pani Dorota od ręki założyła mi rachunek trwało to chwilę, wyjaśniła wszystkie zawiłości oraz zrobiła symulację i teraz wiem, ile ewentualnie zaoszczędzę. Wszystko to jak zwykle przy kawie i z uśmiechem. Choć kilka dni musze czekać na aneks po raz kolejny jestem pod wrażeniem placówki. Od razu wita mnie asystent, nawet jak musze poczekać to zawsze mam propozycje kawy lub herbaty, a sama obsługa Pani Doroty na najwyższym poziomie.
Witam. Bardzo się cieszę, że tak wysoko ocenił Pan jakość świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby nasi pracownicy posiadali szeroką wiedzę produktową tak, aby mogli jasno przedstawić Klientom naszą ofertę, odpowiedzieć na każde pytanie, a także służyć swoją radą i pomocą w każdej sprawie. Proszę pamiętać, że jako profesjonaliści chętnie wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych Klientów, każdy doradca ma możliwość umówienia się na spotkanie z Klientem na konkretny odpowiadający Klientowi dzień i godzinę, tak aby uniknąć konieczności oczekiwania w kolejce.
Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach naziemnych lub poprzez multilinię pod numerami telefonów: 801 300 000 lub +48 42 6 300 000 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozadrwiam Joanna Swornik-Kowalska, Multibank
Chciałem zapytać o...
Chciałem zapytać o kredyt samochodowy. Pani w pokoju poinformowała mnie o wszystkich szczegółach. Dostałem kawę i czekoladkę czułem się wyjątkowo. Wszyscy w oddziale byli mili jakbym był ich stałym i dużym klientem. Oferta zresztą też super i chyba się zdecyduje. naprawdę kompetencja pierwsza klasa, jakość niespotykana nigdzie indziej przynajmniej przeze mnie.
Witam. Serdecznie dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią na temat jakości świadczonych usług przez MultiBank. Dbamy o to, aby nasi Doradcy byli dobrze wyszkoleni oraz kompetentni, a także mogli służyć swoją wiedzą i doświadczeniem każdemu Klientowi. Bardzo ważne jest dla nas, aby nasi Klienci czuli się w naszych placówkach komfortowo. Tym bardziej się cieszę, że i w tym przypadku Doradca spełnił Pani oczekiwania. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z MultiBankiem będzie przebiegać co najmniej tak satysfakcjonująco jak do tej pory. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach (http://www.multibank.pl/dostep_do_uslug) lub poprzez multilinię pod numerami telefonów: 801 300 000 lub +48 42 6 300 000 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Przemysław Tkacz, MultiBank
Udałem się dziś...
Udałem się dziś w celu podpisania umowy kredytu firmowego. Zostałem bardzo mile obsłuzony. Pracownik wyczerpująco pinformowal mnie o kosztach, ale także korzyściach wynikających z mozliwości wrzucenia w koszty firmy opłat i odestek oraz ubezpieczenia. Wszystko trwało chwilę potem już od ręki uruchomił kredyt a ja moglismy przy kawie dopytac o proponowane na poprzednim spotkaniu ubezpieczenie. Bardzo kompetentny pracownik, termonowy i rzeczywiście są dobrzy.
Zainteresowany kredytem firmowym poszedłem do placówki MultiBanku. Już przy wejściu powitała mnie studentka, która zaprowadziła mnie do pracownika. Pracownik przywitał sie na stojąco zaproponowal kawy a nastepnie zapytał o jaki kredyt chcę. Nie był przy tym natarczywy i razem wypełnilismy ankietę żeby mógł sprawdzic jakie warainty bedą dla mnie najlepsze. Wychodząc dostałem wizytówke komplet materiałow. Wiem co mam przynieś i choc nie wiem jak będzie dalej z tym kredytem obsługa mnie urzekła. Placówka czysta zadbana ludzie usmiechnięci. Nawet ochroniarz stwarza wrażenie jakby byl pracownikiem. Rewelacja. Po uzyskaniu kredytu napiszę jak było dalej.
Ze zdumieniem składam relację z wizyty w Multibanku w Kielcach. Juz przy samym wejściu przywitała mnie grzeczna Pani i zapytała czym może słuzy. Poniewaz byłem zainteresowany kredytem hipotecznym zaprowadziła mnie do doradcy który zaproponoiwalkawę i spokojnie bez pośpiech przez 30 minut analizowalismy rózne warianty. Miąłem ze soba laptop więc od razu mogłem porówna oferty innych baknów tam gdzie byłem wczesniej. Oferta plasuje sie w pierwszej trówjce ale obsługa super. Dostałem wizytówki i a pracownik byl bardzo kompetentny znał nie tylko swoją oferte ale także konkurencji. Chyba przeniose sie do nich z kontem ze swojego banku też na M.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.