Jestem matką 18-to letniej córki, która lubi dobrze się ubierać w firmowych sklepach, stąd jestem często ich bywalczynią i klientką. Wczoraj był właśnie taki dzień i spróbuję podzielić się moimi spostrzeżeniami. Sklep, który zaraz przy wejściu robi dobre wrażenie - dużo przestrzeni, ciuchy kolorystycznie dobrane, modne, ceny niezbyt wygórowane i co najważniejsze znajdą tu też coś dla siebie kobiety
noszące ponad rozmiar 38. Przymierzalnie obszerne, z fajnymi lustrami, wieszak, gdzie można znaleźć ciuchy trochę tańsze (bo ostatnie sztuki). Duża powierzchnia sprawia, że jest łatwy dostęp do półek i wieszaków, a kolorystycznie
poukładany towar pozwala od razu wybrać ulubiony ton. Sklep rodzinny, kupimy fajną rzecz i dla swojego partnera i dla dzieciaka (trochę mniejszego niż moja córcia). W ten sposób mając trochę forsy można szybko się rozgrzeszyć z własnych zakupów. Wszystko wydaje się więc cacy... ale gdzie obsługa? Ile razy jestem w tym sklepie rzuca mi się w oczy ochroniarz i najwyżej dwie panie kasjerki. Należę do ludzi, którzy uwielbiają święty spokój, ale przecież czasami trzeba się o coś zapytać,czy poradzić. Pamiętam starą aranżację tego sklepu i stary sposób obsługi. Polegał on na tym, że praktycznie każdy klient był od razu witany i pozostawiony pod opieką konkretnej osoby z obsługi. Można
było oczywiście za taką obsługę podziękować, ale to było fajne.
Zauważcie, że kobiety rzadko chodzą same na zakupy, no bo wyobrażacie sobie - rozebrać się do rosołu, przymierzyć ciuch i okazuje się ...nie ten rozmiar. I co , mam krzyczeć, że potrzebuję pomocy?! Raczej znowu się ubiorę, poszukam odpowiedniego rozmiaru i znowu poczekam w kolejce do przymierzalni i znowu do rosołu...i tak w kółko.A tak obsługa stała pod drzwiami i konspiracyjnym szeptem pytała czy w czymś pomóc, a przy okazji nie wiadomo skąd do mierzonych np. spodni, znalazła się i bluzeczka i torebka i pasek. To miało swój urok i zdecydowanie odróżniało Reserved od innych sklepów. Mam wrażenie, że wprowadzono jakąś dziwną oszczędność w zatrudnianiu ludzi. Spostrzeżenia te nie
zmieniły jednak ogólnie dobrego wizerunku tego sklepu i z czystym sumieniem mogę go polecić swoim znajomym.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.