Witam
Miałem dziś niekłamaną przyjemność załatwiać awarię Mojego aparatu (nie mogłem wysyłać sms-ów) z Działem Obsługi firmy Vectra, z p. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Zaangażował się on bardzo w rozwiązanie mojego problemu, wydzwaniając do Mnie kilka razy w ciągu godziny. W końcu musiał skapitulować i wysłał mnie do serwisu... Jakież było moje zdziwienie gdy po 3 godz. zadzwonił mówiąc że chyba ma rozwiązanie. Trafił w 10-tkę!
Sms-y popłynęły! Mogę jedynie w ten sposób podziękować i pogratulować takiego pracownika.
Serdecznie pozdrawiam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.