Pierwsze wrażenie to czyste oraz zadbane kasy. Obsługa na kasach biletowych pierwsza się przywitała i spytała w czym może pomóc. Pan który sprzedawał mi bilety był bardzo pomocny, poniewaź pierwszy raz wybrałem sie na seans 3D, a on doradził w którym miejscu usiąść i dlaczego. W kinie znajduje się także dobrze wyposażona i zaopatrzona część gastronomiczna z bardzo sprawną obsługą, która pomimo kolejek przed niektórymi seansami (głownie dla dzieci) potrafi szybko obsługiwać. W przypadku pytania o wielkość popcornu lub coli pokazują klientowi rozmiary opakowań. Ponadto w części gastronomicznej znajduje się mini pub z napojami alkoholowymi. Ceny są niezbyt przystępne jak na kieszeń studenta, jednak plusem są bardzo wygodne sofy i obsługana takim samym poziomie jak w częsci z popcornem. W przypadku filmu 3D na którym byłem, również Pani która wydawała okulary przy wejściu na salę, uśmiechnięta, pierwsza mnie przywitała, co niestety nie jest normą przy obsłudze klienta w Polsce.
Bardzo dobra obsługa w przypadku odszkodowania na stłuczkę. Szybkie działanie z ich strony, w dniu w którym zgłosiłem się do placówki, została zrobiona wycena i po równo 2 tygodniach otrzymałem pieniądze. Jedyny mankament to zbyt niska wycena uszkodzeń w stosunku do rzeczywistych ich rozmiarów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.