Opinia użytkownika: Filip_21
Dotycząca firmy: Helios
Treść opinii: Pierwsze wrażenie to czyste oraz zadbane kasy. Obsługa na kasach biletowych pierwsza się przywitała i spytała w czym może pomóc. Pan który sprzedawał mi bilety był bardzo pomocny, poniewaź pierwszy raz wybrałem sie na seans 3D, a on doradził w którym miejscu usiąść i dlaczego. W kinie znajduje się także dobrze wyposażona i zaopatrzona część gastronomiczna z bardzo sprawną obsługą, która pomimo kolejek przed niektórymi seansami (głownie dla dzieci) potrafi szybko obsługiwać. W przypadku pytania o wielkość popcornu lub coli pokazują klientowi rozmiary opakowań. Ponadto w części gastronomicznej znajduje się mini pub z napojami alkoholowymi. Ceny są niezbyt przystępne jak na kieszeń studenta, jednak plusem są bardzo wygodne sofy i obsługana takim samym poziomie jak w częsci z popcornem. W przypadku filmu 3D na którym byłem, również Pani która wydawała okulary przy wejściu na salę, uśmiechnięta, pierwsza mnie przywitała, co niestety nie jest normą przy obsłudze klienta w Polsce.