Wczoraj dokonałem niewielkich zakupów w sklepie kaufland w Nowej Soli, nabyłem min. kosmetyk w promocyjnej cenie, otóż po odejściu od kasy i spakowaniu towaru spojrzałem na paragon, niestety nie uwzględniono na nim rabatu, poszedłem jeszcze raz na stoisko i popatrzyłem czy aby na pewno nie mam deja vu, tak cena 21% niższa bo taka promocja, ale pani w "recepcji powiedziała że zawsze mogę zrezygnować z zakupu tego towaru", cóż zrezygnowałęm z chodzenia do kauflanda .... patrzcie na paraggony i te mega upusty rabatowe!pozdrawiam.
Serdecznie dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy, za cenne wskazówki oraz krytyczne uwagi dotyczące zachowania naszych pracowników.
Bardzo nam przykro, że w naszym markecie w Nowej Soli spotkała Pana nieprzyjemna sytuacja związana z błędnym naliczeniem kwoty do zapłaty oraz nie została uwzględniona Pana reklamacja. Chcielibyśmy Pana bardzo przeprosić za powstałe trudności i wszelkie nieprzyjemności z tym związane.
Pragniemy poinformować, iż 21.07.2014 przekazaliśmy wszystkie uwagi dyrektorowi marketu oraz dyrekcji regionalnej.
Mamy nadzieję, iż w przyszłości podobna sytuacja się nie powtórzy i głęboko wierzymy, że pozostanie Pan nadal naszym Klientem.
Zespół Obsługi Klienta
Punkt T-mobile w...
Punkt T-mobile w Nowej Soli przy Kauflandzie,personel kompetentny,Pan poradził sobie z odpowiedziami na wszystkie pytania, w mojej ocenie na 5 z plusem,salonik niewielki jednak w magazynie sporo telefonów ,warto zapytać.
Jestem stałym klientem sklepu Biedronka w Bytomiu Odrzańskim,obsługa bardzo miła i kulturalna,gdy kilka osób za dużo przy kasie otwiera się kolejna,sklep utrzymany w czystości i porządku,tak trzymać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.