Opinie użytkownika (1)

Jestem stałym klientem...
Jestem stałym klientem tego banku, od lat korzystam z wielu produktów tej instytucji, pewnego dnia udałam się do placówki celem uzyskania informacji na temat konta prowadzonego w funtach. Jako, że większość operacji dokonuję przez internet nie często odwiedzam oddział. Już od drzwi zostałam mile przywitana przez doradcę i zaproszona do doradcy- to wywarło na mnie dobre wrażenie, było mi bardzo miło i przyjemnie, że ktoś mnie tak potraktował. Następnie doradca spytał o cle mojej wizyty, gdy powiedziałam,iż chodzi mi o informacje na temat konta prowadzonego w funtach, na twarzy doradcy pojawił się grymas. Zadawałam pytania, o rzeczy które mnie interesowały, doradca udzielał mi odpowiedzi jednakże co jakiś czas przerywał i pomagał drugiemu doradcy w obsłudze klienta, który załatwiał kredyt. Po uzyskaniu odpowiedzi na wszystkie pytania, podziękowałam doradcy, wtedy doradca zapytał czy jestem klientem ich banku odpowiedziałam, że tak wtedy powiedział iż mogę sobie takie konto założyć przez internet. Podziękowałam za informacje i wyszłam, nie zostałam już tak miło pożegnana, zaproszona ponownie do oddziału, nie zapytano mnie czy wszystko jest dla mnie jasne, nie zaproponowano dalszej gotowości do udzielania odpowiedzi na moje wątpliwości, nie zapytano czy chciałabym założyć takie konto, tak naprawdę nie badano wcale moich potrzeb, a momenty, w których doradca przerywał i pomagał drugiemu doradcy budziły we mnie frustrację, prowadzenie kilku rozmów jednocześnie nie powinno mieć miejsca, a w przy tak dużej konkurencji na rynku instytucji finansowych każdy wchodzący klient do oddziału powinien być traktowany w sposób wyjątkowy, a nie czuć się jak persona non grata.O ile po wejściu do oddziału poczułam się miło o tyle po wyjściu z niego pozostał duży niesmak, który przesłonił tę chwilę wejścia, pewnie gdybym przyszła po kredyt lub z dużą kwotą pieniędzy traktowano by mnie dużo lepiej, ale skąd doradca miał pewność, że na konto o które pytałam nie będą wpływały duże kwoty? Mój wygląd na pewno nie wskazywał, że posiadam spore zaplecze finansowe, ale czy każdy kto ma pieniądze i chce korzystać z usług banku musi wyglądać jak z żurnala? Sądzę, że pomimo, iż korzystam z usług tego banku a oferta jest porównywalna z ofertą konkurencji po to konto udam się właśnie do konkurencji.

Ewelina_776

29.11.2011
Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi