Podczas wizyty w restauracji Pizza Hut znajdującej się w ścisłym centrum Rybnika doświadczyła mnie przykra sytuacja. Miejsce, które otrzymałam na pierwszy rzut oka wydawało się przyjemne, wystrój lokalu też robił pozytywne wrażenie, restauracja która powstała jako pierwsza w mieście killka lat temu została całkowicie odnowiona. Po otrzymaniu zamówienia ( bar sałatkowy ), który jak wiadomo jest odkryty i łatwo dostępny dla wszystkich gości restauracji. Nagle uraczył mnie widok bawiących się dzieci kostkami lodu, niedawno wyjętymi z wspomnianego baru sałatkowego. Dzieci zajęte zabawą zaczęły roznosić lód po ziemi, zamieniając na przemian stare kostki z nowymi. Zniesmaczona widokiem zabawy dzieci zwróciłam uwagę kelnerce prosząc o interwencję w tej sprawie. W tym samym czasie obserwowałam kostki wrzucane do sosu czosnkowego, który właśnie spożywałam. W odpowiedzi na moją uwagę usłyszałam, że to nie jej sprawa i powinnam zwrócić uwagę rodzicom. Uważam, że sytuacja w takiej restauracji nie powinna mieć miejsca. Moim zdaniem do podstawowych obowiązków pracowników restauracji należy utrzymanie porządku w miejscu pracy.
Witam. Po dzisiejszych zakupach w salonie firmowym Pierre Cardin mieszczącym się na parterze obok sklepu Reserved w C.H. Plaza w Rybniku chciałabym przekazać następujące obserwacje. Jeśli chodzi o wystrój salonu zauważyłam, że ekspozycja podzielona jest według kryteriów robiących wrażenie np. towar ułożony rozmiarami od najmniejszego do największego, dzięki czemu nie miałam problemu z odnalezieniem szukanego rozmiaru. Na uwagę zasługuje kolorystyka salonu np. czarne rzeczy połączone z czerwonymi dodatkami a fioletowe z szarymi itd. Jeżeli chodzi o obsługę to już w drzwiach przywitała mnie sympatyczna uśmiechnięta pani, która po chwili gdy zauważyła zainteresowanie danym produktem podeszła i zapytała jak można doradzić, chętnie udzieliła fachowej porady. Pomimo mojego niezdecydowania pani nie zniechęciłą się do mojej osoby. Po udanym wyborze towaru, chętnie zapakowała w świąteczne pudełka i zaprosiła z uśmiechem na kolejną wizytę. Pomimo wysokich cen gorąco polecam salon firmowy Pierre Cardin w Rybniku.
Podczas codziennych zakupów w delikatesach jednej z sieci " Delima" zaobserwowałam zmęczony personel na dziale mięsnym, który bardziej zajęty był rozmową o kolejnym dniu pracy niż profesjonalną obsługą klientów. Pani na dziale warzywnym profesjonalnie świadczyła mi serwis oraz z uśmiechem wskazała na półce poszukiwany towar( khaki ). Uprzejmy kasjer z przyjemnością spakował moje zakupy, podziękował oraz zaprosił na kolenją wizytę. Podsumowując dzisiejszą wizytę w wyżej wymienionym sklepie, jeśli miałabym ocenić personel w skali od 1 do 10 to dałbym 7. Natomiast jeżeli chodzi o ekspozycję towaru oceniam na 10. Pozdrawiam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.