Opinie użytkownika (2)

Jako klientka banku...
Jako klientka banku chciałam skorzystać z wpłatomatu. Ze strony internetowej banku dowiedziałam sie, że wpłatomat jest czynny 24h, więc udałam się tam dnia następnego o godz. 8.30. Na miejscu okazało się, że z wpłatomatu można skorzystać dopiero od godz. 9.30. Ponieważ bardzo zależało mi na wpłacie poczekałam. O godz. 9.30 dowiedziałam się, że wpłatomat jest uszkodzony i nie jest możliwe skorzystanie z niego. Kiedy będzie naprawiony tez nie było wiadomo, jak również nie potrafiono udzielic mi informacji czy wpłatomaty znajdujace sie w poblizu sa czynne. Musiałam niestety udać sie do domu z ...niczym!!!

Ewelina_340

02.11.2010

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (2)
10.04.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Bardzo dziękuję za zgłoszoną obserwację. Przykro mi, że napotkała Pani trudności podczas próby skorzystania z wpłatomatu mieszczącego się w MultiBanku przy ul. Wielickiej 72. Aby móc czym prędzej odpowiedzieć na Pani zgłoszenie, natychmiast skontaktowałam się z pracownikami tejże placówki, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację. Zgodnie z informacją podaną na stronie internetowej mBanku, wpłatomat Multibanku jest dostępny dla Klientów 24 godziny na dobę. W godzinach zamknięcia placówki, należy wykorzystać czytnik kart znajdujący się na drzwiach wejściowych. Po przeciągnięciu dowolnej karty bankomatowej drzwi otwierają się, dając swobodny dostęp do urządzenia. Proszę wybaczyć, że pracownik nie udzielił Pani rzetelnej informacji na temat najbliższego działającego wpłatomatu. Zapewniam, że wiedza pracowników MultiBanku zostanie w tym zakresie uzupełniona. Aby zaoszczędzić Pani na przyszłość tak kłopotliwych sytuacji, zachęcam do zanotowania numeru telefonu komórkowego na mLinię 691 362 265 lub 783 300 800, pod którym Konsultant o każdej porze dnia i nocy, 7 dni w tygodniu sprawdzi lokalizację najbliższego czynnego wpłatomatu. Jeszcze raz przepraszam za wszelkie niedogodności, mając nadzieję, że nie zarzutują one negatywnie na dalszą współpracę z naszym Bankiem. Pozdrawiam serdecznie, Alicja Gołębiowska, mBank
Wbrew pozorom nie...
Wbrew pozorom nie było duzych kolejek do kas, a myslałam, ze przed jutrzejszym dniem wolnym od pracy bda takowe. Kasjerki z doswiadczeniem i ze sprawnoscia obslugiwały klientów. Po koszyki również nie trzeba było stac w kolejce, na bieząco były odkładane w odpowiednie miejsce. Towar był na półkach, co róznie się zdarza. Ogólnie rzecz ujmując byłam zadowolona z dzisiejszych zakupów, które zdrobiłam ku memu zaskoczeniu szybko. Było kilka promocji, z których skorzystałam i były one jasno i przejrzyscie oznakowane. Również na działach z wędlinami i serami zostałam szybko obsłurzona. Tylko pani na dziale z wędlinami przez chwile nie miała na sobie czapeczki, ale szybko się zorientowała, ze jej nie ma i założyła ją, w czasie, w którym ja byłam obsługiwana.

Ewelina_340

11.11.2009

Tesco

Placówka

Kraków, Wielicka 259

Nie zgadzam się (16)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi