Nigdy bym nie pomyślała, że taka firma jak Norauto może mieć tak źle dobrany personel.
Dzień przed planowaną wizytą kontaktowałam się telefonicznie by uzgodnic termin realizacji usługi (napełnienia klimatyzacji). Przez blisko 3 godziny bezskutecznie przełączano mnie do osób, które nie raczyły podnieść słuchawki. Zostawiłam nawet nr telefonu prosząc o oddzwonienie - oczywiście bez odzewu. Dopiero gdy rozzłoszczona postraszyłam personel, że złożę oficjalną skargę - okazało się, że jednak osoby mogą się ze mną skontaktować.
Na realizacje usługi przeznaczono 30 minut - całość trwała godzinę.
Jednym słowem nie polecam - oczywiście nie raczono mnie nawet poinformować, że czas naprawy może sie przedłużyć.
Zupełnie niepoważne podejście do klienta.
Brak uśmiechu,życzliwości.
Na plus zasługuje jedynie Pani przy kasie, która potrafi ładnie obsłużyć.
Osoba, z którą byłam umówiona poinformowała mnie telefonicznie, że może się trochę spóźnić i tak też się stało. Ja byłam punktualna. Przed gabinetem czekała inna osoba z oddziału z potwierdzeniem informacji o spóźnieniu mojego rozmówcy. Zaproponowano mi kawę i miejsce - czas upłynął szybko i miło.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.