W sklepie, w dziale damskim oraz dzięcięcym były 3 pracownice. Podczas obserwacji w sklepie były 22 klientki. Obsługa miło wita klientów i jest uśmiechnięta. Po około 5 minutach podchodzi do mnie pracownica oferuje pomoc w odszukaniu konkretnego rozmiaru oraz wskazuje miejsce, gdzie mogę znależć inne fasony spudniczek. Przynosi do szatni odpowiednie rozmiary i doradza. Kasjerka również jest bardzo życzliwa, stosuje aktywną sprzedaż proponując pasek. Szybka i fachowa obsługa. sklep czysty, ubrania leżące na półkach są równo poskładane.
Było 2 pracowników sklepu. Jeden z nich (mężczyzna) metkował towar, a kobieta stała i go obserwowała prowadząc przy tym ożywioną dyskusję. W sklepie były jeszcze 4 klientki. Pracownicy nie witali klientów ani nie odpowiadali "Dzień Dobry". W sklepie towar był poukładany. Jedynie na stole, gdzie był metkowany towar panował totalny bałagan. Sklep posprzątany, schludny, a ubrania poukładane kolorystycznie. Personel ubrany w czyste markowe rzeczy marki House.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.