Zawsze kiedy jestem w sklepie Kaufland Panie nie są nie miłe ale można powiedzieć nie zainteresowane klientem bądź zbyt zainteresowane kiedy są to np ich znajomi. Czeka się długo w kolejce ponieważ są zajęte rozmową ze znajomą osoba albo podczas obsługiwania klientów rozmawiają z kimś tym samym zaprzestając liczenia bo ważniejsza jest rozmowa niż klient nie mówię że wszystkie takie są ale niektóre i owszem. Kiedy zapytasz o coś mało kiedy wiedzą albo po prostu dają do zrozumienia żeby im nie zawracać głowy.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy, za cenne wskazówki oraz krytyczne uwagi dotyczące zachowania naszych pracowników.
Pragniemy poinformować, iż 05.03.2014 przekazaliśmy wszystkie uwagi dyrektorowi marketu.
Jednocześnie wyrażamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a kolejne zakupy będą upływały w miłej atmosferze.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.