Panie bardzo miłe, schludnie ubrane, służące poradą odpowiednimi dokumentami i folderami promocyjnymi. Duża ilość stanowisk, są one widoczne , ponumerowane. Bank bez zbędnych przeszkód np. dla osób niepełnosprawnych. Brak długich kolejek jak w innych konkurencyjnych bankach. Informacje udzielne jasno językiem zrozumianym dla osób które nie znają się na przepisach bankowych i klauzulach. Panie pracują bo chcą, a nie bo muszą. Minusem jest brak miejsc parkingowych
SKLEP DOBRZE WYPOSAŻONY ALE JAKOŚĆ OBSŁUGO ŻADNA. NIESTETY W POBLIŻU BRAK PRACOWNIKA KTÓREGO MOŻNA ZAPYTAĆ O COKOLWIEK. CZĘSTO ZDARZA SIĘ, ŻE NIE MA KODU KRESKOWEGO NA TOWARZE PRZEZ CO TWORZY SIĘ KOLEJKA PRZY KASIE BO PANI NIE MA JAK NALICZYĆ PRODUKTU:(
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.