Jedyny minus to obsługa - mam tutaj na myśli jedną z Pań . Cena na kasie i na półce w sklepie były inne tzn cena w kasie była znacznie wyższa po czym zrezygnowałam z produktu. Pani ekspedientka wydając reszty zamiast podać mi je lub położyć , rzuciła nimi .
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Bardzo nam przykro, że w naszym markecie spotkała się Pani z nieuprzejmą obsługą. Chcielibyśmy Panią bardzo przeprosić za powstałe trudności i wszelkie nieprzyjemności z tym związane.
Pragniemy poinformować, ze Pani uwagi przekazaliśmy do Dyrektora marketu w celu ponownego przeszkolenia personelu z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.
Mamy nadzieję, iż w przyszłości taka sytuacja się nie powtórzy i głęboko wierzymy, że pozostanie Pani nadal naszą Klientką.
Pozdrawiamy, Kaufland Team
Czasem długie kolejki...
Czasem długie kolejki i czas oczekiwania - Spowodowane jest tym iż na miejscu znajduje się tylko jeden konsultant. Kolejnym minusem jest to że telefony można obejrzeć tylko w formie atrapy.
Wszystko jasno wytłumaczone jednakże brak informacji np. na ulotkach o planach taryfowych dla osób posiadających telefon na kartę. Informacja uzyskana od konsultanta że wszystko znajduje się w internecie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.